تداوم بارندگی در تهران در روزی جدید

ادامه بارش در تهران

روز جدید بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان تهران متغیر تا ابری همراه با وزش باد و غبار محلی و تا ساعاتی مه خفیف، بارش برف و باران پیش بینی می شود.

بر اساس داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تهران با اثر امواج کم‌موج از امروز (۱۳ دی) تا چهارشنبه (۱۵ دی)، نیمه ابری تا ابری در ساعات خاص همراه با مه خفیف و در برخی مناطق بارش کوتاه‌مدت. مناطق شمال گاهی ابری همراه با بارش برف و باران پاره پاره و در ارتفاعات در برخی ساعات مه همراه با برف و کولاک پیش بینی می شود.

وزش باد متوسط ​​تا نسبتاً شدید در جنوب غرب استان از صبح تا عصر روز چهارشنبه (15 دی ماه) با احتمال وزش باد شدید پیش بینی می شود.

در روزهای پنجشنبه و جمعه (26 و 26 دی) آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم و از عصر پنجشنبه (25 دی) در مناطق پرتردد و صنعتی تجمع تدریجی آلاینده ها و گرد و غبار محلی پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های فیروزکوه (امین آباد) و آبعلی با دمای -6 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (14 دی) صاف تا نیمه ابری همراه با غبار محلی با حداکثر و کمینه دمای 10 و 3 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

آسمان پایتخت در روز بعد (15 دی) ابری همراه با وزش باد و در نقاطی همراه با بارش خواهد بود و از بعدازظهر به تدریج کاهش ابر و دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان به 8 و صفر درجه سانتی گراد می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید