تداوم گرد و خاک در چند استان/ تداوم بارندگی در جنوب شرق کشور


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883439

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز بارندگی شدید همراه با رعد و برق در جنوب شرق کشور منجر به طغیان رودخانه ها می شود و همزمان چند استان کشور درگیر پدیده خیزش گرد و خاک خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور طی هفته جاری دمای هوا در اکثر مناطق کشور مجددا افزایش می یابد.

بیشینه دمای هوای تهران امروز 35 درجه، فردا و پس فردا به 37 درجه و برای روز سه شنبه 38 درجه پیش بینی می شود.

با توجه به افزایش ابرهای همرفتی که در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان با بارش باران و رعد و برق و گاهی وزش باد موقت شدید همراه خواهد بود، از امروز تا یکشنبه هشدار داده شده است.

از امروز تا یکشنبه در استان های فارس، کوگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، خوزستان، ایلام، یزد، کرمان، سمنان و خراسان رضوی گرد و خاک پیش بینی می شود.

خلیج فارس تا ظهر دوشنبه آرام و از ظهر دوشنبه به تدریج در شرق خلیج فارس مواج و ارتفاع امواج به یک متر می رسد، همچنین تنگه هرمز از امروز تا اوایل وقت آرام است. دوشنبه.

از اوایل دوشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه شاهد افزایش امواج بین 1.5 تا 2 متری در ساحل و فراساحل تنگه هرمز و غرب عمان خواهیم بود.

بر اساس اعلام این سازمان، شرق دریای عمان از امروز تا یکشنبه ارتفاع موجی کمتر از 2 متر در سواحل و کمتر از 2.5 متر در نواحی دریایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید