طوفان و وزش باد شدید در نوار غربی و رشته کوه های البرز / تداوم گرد و خاک در شرق و شمال شرق


ساعت: 08:56
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1841977

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش های سیل آسا و وزش باد شدید در نوار غربی و ارتفاعات البرز، وزش باد شدید و خاک را برای دو روز آینده در سیستان پیش بینی کرد و از تداوم پدیده گرد و غبار در شرق و شمال شرق کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور را اعلام کرد: امروز در بخش‌هایی از خراسان رضوی و شمالی بارش‌های کوتاه‌مدت پیش‌بینی می‌شود و از شنبه تا دوشنبه بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید در بخش‌هایی از غرب و شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود. . مانند ارتفاعات البرز. مرکزی پیش بینی شده است.

امروز در بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب، مرکز و شرق کشور و همچنین جنوب و جنوب شرق آسمان غبارآلود با کاهش کیفیت هوا است. همچنین در بخش‌هایی از دامنه‌های جنوبی البرز، شرق و شمال شرق، مرکز شهر، جنوب و جنوب شرق وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک داریم. همین وضعیت در 2 روز آینده در شرق و شمال شرق و جنوب شرق، مرکز و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

در 2 روز آینده در شرق کشور به ویژه در زابل وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

این سازمان با اشاره به افزایش نسبی دمای هوا در سواحل خزر در روز آینده گفت: طی دو روز آینده مرکز و شرق خلیج فارس، شرق عمان و تنگه هرمز خشن خواهد بود.

آسمان تهران امروز صاف همراه با وزش باد موقت پیش بینی می شود، بیشینه و کمینه دمای فردا در پایتخت 29 و 18 درجه خواهد بود.

امروز شهرکرد با کمینه دمای یک درجه بالای صفر سردترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۱ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید