تدوین نقشه راه توسعه تجارت ایران و قطر


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904450

معاون وزیر صلح و مدیرعامل سازمان توسعه تجارت ایران که برای افتتاح نمایشگاه اختصاصی ایران در دوحه به قطر سفر کرده است از تدوین نقشه راه توسعه تجارت دو کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر صلح و مدیرعامل سازمان توسعه تجارت ایران که برای افتتاح نمایشگاه اختصاصی ایران در دوحه به قطر سفر کرده است، از تدوین نقشه راه توسعه خبر داد. تجارت بین دو کشور است.

وی که به همراه محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور در دوحه به سر می برد، با شیخ تمیم امیر قطر دیدار و در راستای گسترش روابط تجاری بین دو کشور، پیشنهاد تهیه نقشه راه برای توسعه تجارت ایران و قطر و تشکیل کارگروهی برای پیگیری این موضوع. پیشنهادی برای تایید امیر قطر.

امیر قطر در این دیدار با تاکید بر هدف دو کشور برای توسعه تجارت دوجانبه و رسیدن به تجارت سه میلیارد دلاری تا سال 2025، حمایت همه جانبه خود را از بهبود روابط تجاری دو کشور اعلام کرد.

نمایشگاه انحصاری جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در دوحه افتتاح شد تا فرصت‌های تجاری ایران برای استفاده از جام جهانی فوتبال را به نمایش بگذارد.

این نمایشگاه که زیر نظر سازمان توسعه تجارت و با هدف نمایش توانمندی های ایران در حوزه های صنایع غذایی، شوینده ها، صنایع دستی، فرش و دانش بنیان کشور برگزار می شود، تا 6 مهرماه ادامه دارد و طبق برنامه هیئت های تجاری برگزار می شود. و شیوخ با بازدید از این نمایشگاه، مشاهیر قطری با توانمندی های شرکت های ایرانی آشنا می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید