تذکر ویژه وزیر در مورد ضوابط رتبه‌بندی معلمان در پرداخت حق‌الزحمه و حق‌الزحمه فرهنگیان.

تذکر ویژه وزیر در مورد ضوابط رتبه‌بندی معلمان در پرداخت حق‌الزحمه و حق‌الزحمه فرهنگیان.

علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را در جلسه علنی قوه مقننه قرائت کرد که به شرح زیر است:

– یادداشت صدیف بدری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت تسریع در رسیدگی به علت مسمومیت دانش آموزان دختر مدارس اردبیل.

– تذکر علی زنجانی حسنلویی به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به معضل مسمومیت دانش آموزان در برخی شهرها و ارائه گزارش قابل قبول به شورای اسلامی.

– جعفر قدری به همراه 12 نماینده وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در حل مشکل تقاطع زیباشهر واقع در دروازه قرآن شیراز.

– علی جدای نماینده شیروان به همراه 21 نماینده دیگر با ارسال تذکری به وزیر آموزش و پرورش ضرورت اولویت بندی و علت مسمومیت دانش آموزان را اعلام کرد.

– رسول فاروحی میکل نماینده لاهیجان به همراه 14 نماینده به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد: لزوم ارائه خدمات تلفن ثابت در روستاهای کشور به ویژه لاهیجان و سیاهکل. همچنین تذکر با 13 نماینده به وزیر کشور: لزوم توزیع آسفالت برای شهرداری های لاهیجان و سیاهکل.

– انور حبیب زاده بوکانی نماینده بوکان به وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: لزوم تسریع در شناسایی علل مسمومیت دانش آموزان دختر.

– علی حدادی نماینده ساوج بلاگ به همراه 26 نماینده با ارسال تذکری به وزیر نیرو: لزوم احداث تصفیه خانه فاضلاب در هشتگرد و نظرآباد.

– جبار کوچک نژاد نماینده رشت به همراه 39 نماینده به رئیس جمهور گفت: باید برای مقابله با هزینه های بالا و فشار اقتصادی چاره اندیشی کرد. همچنین تذکر با 19 نماینده وزیر جهاد کشاورزی: ​​لزوم تعیین قیمت نهاده های کشاورزی در استان گیلان.

– تذکر روح الله حضرت پور طلاتپه نماینده ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی: ​​لزوم بازنگری در ممنوعیت صادرات سیب.

– محمد صالح جوکار نماینده یزد به همراه 28 نماینده دیگر خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: لزوم تسریع در صدور احکام رتبه بندی در پرداخت حق معلمان.

دیدگاهتان را بنویسید