تردد زوار در داخل مرزهای خوزستان بدون مشکل انجام می شود


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897166

صادق خلیلیان گفت: زائران هر زمان که بخواهند از مرز عبور کنند پذیرفته می شوند و مشکلی برای تردد زائران از مرزهای خوزستان وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز در حاشیه راهپیمایی مرزبانی شلمچه گفت: مسئولان استانی از ۶ ماه گذشته از طریق ستاد ملی اربعین در حال آماده سازی و آماده سازی مرزها برای پیاده روی عظیم اربعین هستند.

وی افزود: در 4 ماه گذشته اقداماتی در زمینه راه های منتهی به دو نقطه مرزی بخشداری برای ایمن سازی محورها، آسفالت و بهسازی راه ها و … انجام شده است.

استاندار خوزستان گفت: ساماندهی و ایمن سازی پارکینگ های پایانه های مرزی نیز در دستور کار قرار گرفت تا بازدیدکنندگان بدون نگرانی خودروهای خود را پارک کنند.

خلیلیان ادامه داد: علاوه بر ساماندهی حدود 1000 موکب در استان و پایانه های شلمچه و چذابه، 70 موکب نیز در عراق به زائران خدمات رسانی می کنند.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا تردد زائران در داخل مرزهای خوزستان را تسهیل کنیم تا تمامی خدمات و امکانات مورد نیاز زائران در زمان تردد فراهم شود.

استاندار خوزستان تاکید کرد: هر زمان که زائران بخواهند از مرز عبور کنند، کار پذیرایی از آنها انجام شده و مشکلی برای تردد زائران در داخل مرزهای خوزستان وجود ندارد.

خلیلیان تصریح کرد: تاکنون یک میلیون و 100 هزار زائر از عتبات عالیات خوزستان به کربلای معلی سفر کرده اند و حدود 400 هزار زائر نیز از طریق مرزهای خوزستان به کشور بازگشته اند.

همچنین امروز احمد وحیدی وزیر کشور از مرز شلمچه و سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مرز چذابه بازدید کردند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید