جاده های خوزستان ایمنی لازم را ندارند/ متاسفانه در خوزستان مسئولیت های اجتماعی شرکت ها به خوبی انجام نمی شود.

ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798108

سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: نمی توان سهم راننده را در تصادفات نادیده گرفت، اما جاده های خوزستان ایمن نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از دومین تصادف خودروی حامل کارگران در کمتر از دو هفته اخیر در استان خوزستان خبر داد: با وقوع این حادثه و همچنین در مسیر اهواز – خرمشهر خطای انسانی رخ داد. واضح. حادثه در محور اهواز – هرمشهر به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی ایسوزو و حادثه روز سه شنبه در محور اهواز – شوش به دلیل سبقت غیرمجاز از راننده وانت رخ داد.

وی افزود: نمی توان نقش راننده را در این تصادفات نادیده گرفت، اما جاده های خوزستان از ایمنی لازم برخوردار نبودند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: محور اهواز – شوش یکی از محورهای ویژه خوزستان است. محورهای خصوصی زیادی در خوزستان توسط شرکت های قاچاق کارکنان ایجاد شده است، اما اکنون مردم از این محورها استفاده می کنند در حالی که هیچکس مسئولیت ایمن سازی این محورها را بر عهده نگرفته است.

وی گفت: بزرگراه زیر بار این مسئولیت نمی رود و شرکت های سازنده این محورها هیچ هزینه ای در بحث ایمنی پرداخت نکردند که به استاندار خوزستان گفتیم.

دولتشاهی که در تلویزیون صحبت می کرد، افزود: متأسفانه در خوزستان به وظایف اجتماعی شرکت ها به خوبی عمل نمی شود و به دلیل نبود ضمانت اجرایی، کار چندانی در این زمینه انجام نداده اند، در حالی که شرکت های استان های همجوار هستند. این منطقه را خوب انجام می دهد.

به گزارش رهیاب، سه شنبه شب بر اثر تصادف مینی بوس و تریلر در محور اهواز – شوش دو نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند. ون در حال جابجایی کارگران یکی از شرکت های مستقر در آن منطقه بود.

4 دی ماه 10 کارگر شرکت نفت بر اثر تصادف زنجیره ای در مسیر اهواز – هرمشهر جان باختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید