متاسفانه در طول روز با سرقت سیم برق البرز مواجه هستیم/ دزدها حرفه ای شده اند; چراغ های معابر فاز ندارند!

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791232

رضا عباس زاده گفت: با توجه به اینکه روشنایی معابر در روز فاز ندارد و در واقع برق ندارد، برخی سارقان قبل از ساعات پایانی شب اقدام به سرقت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق البرز با اشاره به اینکه متاسفانه کابل های روشنایی راهروها در شب به سرقت می رود، در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: معبر باز شده به هر قیمتی خاموش می شود.

رضا عباس زاده افزود: با توجه به اینکه روشنایی معابر در طول روز بدون فاز و برق است، برخی سارقان قبل از پایان شب اقدام به سرقت می کنند و البته این اقدام ناشایست در حق شهروندان منطقه است.

وی گفت: البته مواردی که سارقان غیرحرفه ای و کابل ها فازی هستند نیز برق گرفتگی است که از هموطنان تقاضا داریم افراد فاقد لباس کار را به اداره برق منطقه گزارش دهند تا با آنها برخورد شود.

عباس زاده افزود: همکاران ما هر از چند گاهی در نقاط مختلف شهر گشت می زنند اما نمی توان مطمئن بود که سرقتی صورت نگیرد، البته برای ارتقای امنیت در حال رایزنی با پلیس هستیم.

گفتنی است در گذشته کابل های مخابراتی به دلیل دارا بودن مواد مسی در مناطق مختلف به سرقت رفته و به گفته اداره برق این مشکل به کابل های برق نیز سرایت کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید