10 درصد مصرف کننده 35 درصد برق استان البرز/سرقت تجهیزات برقی; دزدها آش را با خود می برند


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892686

رامین فرج گفت: متأسفانه سارقان البرز از سرقت سیم و کابل خودنگهدار به سرقت تجهیزات پستی روی آورده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رامین فرج معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک درباره قطعی های کوتاه مدت برق در برخی مناطق از جمله مهرشهر گفت: این قطعی ها به دلیل کمبود تولید برق نیست، بلکه به دلیل وقوع تصادفات

فرج به شکستن تیرها و سرقت تجهیزات برقی در البرز اشاره کرد و افزود: چندی پیش تصادف یک دستگاه پژو باعث شکست 3 تیر اداره برق در بلوار سرداران کرج شد.

وی با اشاره به اینکه امسال خاموشی گسترده در البرز نداشتیم، گفت: تابستان امسال با همکاری کشاورزی و صنعت مشکل خاموشی برطرف شد به طوری که برای پایداری برق به مدت یک هفته فعالیت خود را متوقف کردند. شبکه.

فراژ تصریح کرد: خانواده هایی که 300 کیلووات ساعت مصرف معمولی در ماه داشتند با افزایش قیمت برق مواجه نشدند و در صورت کاهش مصرف نسبت به سال گذشته پاداش خوبی دریافت کردند که بسیار موثر است.

معاون بهره برداری برق استان البرز گفت: خانواده هایی که در یک دوره بیش از 800 تا 1000 کیلووات ساعت مصرف داشتند با افزایش قیمت مواجه شدند به همین دلیل برای آنها مقرون به صرفه نبود و به مدیریت مصرف روی آوردند. .

وی افزود: حداکثر 20 درصد مشترکان شرکت توزیع برق البرز را مصرف کنندگان بزرگ تشکیل می دهند، اما این عدد نشان دهنده مصرف بالای انرژی در استان است، البته 10 درصد نیز هستند که 35 درصد برق البرز را مصرف می کنند.

رامین فرج با اشاره به اینکه افزایش 10 درصدی تعرفه مذکور منجر به کنترل مصرف شده است، اظهار داشت: متاسفانه سارقان از سرقت سیم و کابل خودنگهدار به سرقت تجهیزات پستی در البرز روی آورده اند.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان البرز به سرقت کابل های ارتباطی تابلوهای برق به تیرهای برق که مسی هستند اشاره کرد و اظهار داشت: در داخل پست ها شینه های مسی و کلیدهای با ارزشی وجود دارد که سارقان را تشویق به سرقت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید