سرقت 6 میلیارد تن تجهیزات برق در استان قزوین / 46 درصد سهم برق مصرفی استان صنعتی

ساعت: 10:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795060

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت برق قزوین اعلام کرد؛

سید محمد قافله باشی با اشاره به سرقت ۶ میلیارد تن تجهیزات برقی از ابتدای سال تاکنون، گفت: ۴۵ تا ۴۶ درصد مصرف برق استان صنعتی و ۲۳ درصد کشاورزی است و ۵۰۰ هزار مشترک خانگی در آن استان داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد قافله باشی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی با بیان اینکه مصرف برق استان در شش ماهه نخست امسال 2 میلیارد و 312 میلیون و 663 هزار و 150 کیلووات بوده است، گفت: آمار اجرای طرح برق امید در فروردین و اردیبهشت 94 هزار و 443 کیلووات در تابستان است. (از اول خرداد تا پایان شهریور) 145 173 کیلووات و در مهر و آبان تا 14 آذر به 94 920 کیلووات رسید.

وی با اشاره به اینکه تعرفه جدید برق از اول اردیبهشت ماه معرفی شد، افزود: پرمصرف ترین روزهای سال خرداد، تیر و مرداد است و مصرف برق استان در تابستان به 979 میلیون و 253 هزار و 256 کیلووات رسید.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت برق استان در خصوص برنامه های ارتقای فروش تابستانی گفت: این برنامه ها شامل پاسخگویی به بار شامل همکاری در اوج بار، برنامه تعطیلات و تعمیرات و استفاده از ژنراتورهای خود مولد قابل اجرا در ساعات همکاری است. “

وی گفت: شرایط جامعه مستلزم ثبات تولید ملی است.

وی گفت: 45 تا 46 درصد مصرف برق در استان صنعتی و 23 درصد در بخش کشاورزی است. وی تاکید کرد: با وجود بدهی میلیاردی برخی کارخانه ها، برق آنها را قطع نکرده ایم و در حال کمک به آنها هستیم.

جایزه ۲۱ میلیارد تومانی مشترکین صنعتی و کشاورزان

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امسال با همکاری صنایع برای کاهش مصرف در ساعات اوج مصرف برق منازل حفظ شد. وی گفت: 21 میلیارد تومان پاداش برای روزهای همکاری بین مشترکان صنعتی و کشاورزان توزیع شده است که به زودی اجرایی می شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت برق استان با بیان اینکه در مقاطع پیک مصرف برق، اطلاع رسانی و برنامه ریزی لازم را برای کاهش هزینه ها انجام داده ایم، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر در زمان پیک مصرف برق مصرف می کنیم، شاهد کاهش هزینه ها هستیم. وی گفت: در تابستان امسال از تعطیلی یا کاهش مصرف برق کارخانه های لبنی و مواد غذایی جلوگیری کردیم.

وی افزود: همچنین در آن روزها که نوبت به تاج می رسید، کارخانه های اکسیژن هیچ گونه کاهش مصرف و قطعی برق نداشتند.

این مقام مسئول گفت: قزوین به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی دارای 500 هزار مشترک برق خانگی است. مشخص شده: اگر این مشترکین مصرف برق را مدیریت کنند. فرآیند تولید پایدار می شود.

6 میلیارد تن تجهیزات برقی در سال جاری به سرقت رفت

قافله باشی با اشاره به سرقت 6 میلیارد تن تجهیزات برقی از ابتدای سال تاکنون، تصریح کرد: قطعی شبکه، آسیب به لوازم برقی مشترکین و توقف ناخواسته در پارک ها یا پیاده اغلب به دلیل سرقت در نیمه شب و اوایل شب است. صبح.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما نورپردازی نمای ساختمان هاست که ارزش افزوده و منفعتی ندارد، اظهار داشت: در حال حاضر نورپردازی نمای ساختمان ها در حال انجام است. وی بیان کرد: نورپردازی در نمای ساختمان ها مربوط به شهرداری و نظام مهندسی است و تلاش ما برای جلوگیری از اجرای این تزئینات بی نتیجه بوده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت برق استان در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی در زمینه مصرف برق وجود ندارد، خاطرنشان کرد: وی گفت: از شهروندان می خواهم کنترل مصرف، استفاده از کولر گازی کند در روزهای گرم سال، عدم استفاده از نور روز و سرویس لوازم قدیمی خود را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید