تندرستی؛ مهم ترین ابزار پیشرفت در «صنعت بازی و انیمیشن» در دنیا/ متاسفانه از ظرفیت های داخلی به خوبی محافظت نکردیم.

ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781732

نصر مترقی گفت: دلیلی ندارد اگر صنعت بازی رشته ما نباشد در این زمینه موفق نخواهیم بود، مهم این است که طبق قوانین بازی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک کارشناس انیمیشن در حاشیه مرحله استانی سومین رویداد محتوای دیجیتال البرز در گفت و گو با تیتریک گفت: آشنایی با ظرفیت های داخلی کشور و سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ از مهمترین ثمرات این رویداد است.

نصر مترقی افزود: برگزاری رویدادها برای تولید محتوای با بهترین کیفیت ممکن می تواند به شناسایی ارزش های داخلی کشور منجر شود. اعتماد به نفس جوانان شاغل در این حوزه نیز نکته مهم دیگری است که نباید از آن غافل شد.»

داور استانی سومین رویداد گفت: کسانی که صنعت بازی را به دست گرفتند از مریخ نیامدند و فقط اعتماد به نفس پیدا کردند، با وجود اینکه حداقل امکانات را داریم و در زمینی بازی می کنیم که مال ما نیست.

موتراگی با اشاره به اینکه فوتبال را انگلیس اختراع کرد اما برزیل قهرمان شد، گفت: اگر صنعت بازی مال ما نیست دلیلی ندارد در این زمینه موفق نباشیم، مهم این است که طبق قوانین بازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید پاسداران را شکست داد و سعی کرد با زبان بازی دنیا مقابله کند، گفت: در حوزه انیمیشن در کشور نقاط قوت و ضعفی وجود دارد، هرچند هنوز از استانداردها و درگیری مخاطب عقب هستیم. . “

مطربی افزود: متاسفانه از منابع خوب دفاع نکرده ایم و پاسخی برای فیلم هایی که ایران را نابود می کنند نداریم، اگر به سمت ظرفیت داخلی برویم قطعا می توانیم موفق شویم، امروز نباید عموم مردم را از دست بدهیم.

وی با اشاره به اینکه مسائلی مانند جنگ و واقعه کربلا را باید از منظری جدید دید، گفت: نسل جدید با مفهوم بمباران ناآشنا است و نیاز به ورود به شیوه های جدید دارد چرا که با کنش و هالیوود احاطه شده است. شخصیت ها.”

«امروز باید نوجوانان دهه 80 را با شیوه های جدید از خودگذشتگی رزمندگان آشنا کنیم. مدرسه موش ها برای ما خاطره انگیز است و کارگردان آن برای بچه های این نسل موفق بود، اما برای نسل امروز حرکت جدیدی وجود ندارد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید