تسهیل در تردد کاروان های اربعین از مرزهای خوزستان

وی افزود: مردم این دو شهر با وجود رشادت ها و جانفشانی های خود در جنگ همچنان با مشکلات مختلفی از جمله اشتغال، آب و فاضلاب مواجه هستند که رسیدگی مردم و دولت انقلابی قرن سیزدهم را می طلبد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: این استان ظرفیت ها و استعدادهای زیادی در بخش های مختلف اقتصادی دارد اما به دلایل مختلف هنوز از این ظرفیت ها استفاده نشده است.

وی از آیت الله رییسی خواست به شهرهای آبادان و هرمشهر توجه ویژه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه توقع مردم استان تسهیل در خروج کاروان های اربعین حسینی از مرزهای استان است، گفت: باید در این زمینه با دولت عراق مشورت و گفتگو شود. توجه شهرهای مقدس عراق را همیشه باز کنید.

حجت الاسلام موسوی فرد همچنین خواستار لغو روادید برای نمازگزاران اربعین حسینی شد.

رئیس جمهور در پاسخ به درخواست امام جمعه اهواز گفت: دولت سیزدهم بر اساس وظیفه شرعی و اخلاقی خود از تمامی امکانات و تدابیر لازم برای تسهیل سفر نمازگزاران اربعین استفاده خواهد کرد.

آیت الله سیدابراهیم رییسی از استاندار خوزستان، فرماندهی مرزبانی و سپاه خواست به صورت ویژه بر موضوع نظارت داشته باشند تا در تردد میلیونی زائران اربعین حسینی از مرزهای خوزستان اختلالی ایجاد نشود.

رئیس جمهور صبح امروز پس از ورود به خوزستان با کارگران فولاد جهان آرا خرمشهر دیدار و با کارکنان این شرکت گفت و گو کرد.

صادق حلیان استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی رئیس جمهور را همراهی می کنند.

این سومین سفر رئیس جمهور به استان خوزستان است.

از 2 سال گذشته اعضای کاروان های راهیان نور به دلیل تاج خوانی امکان حضور در یادمان های دفاع مقدس را نداشتند و امسال نیز پس از کاهش عوارض، کاروان های راهیان نور از سر گرفته شد. .

یادمان شهدای شلمچه در 15 کیلومتری هرمشهر قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید