تردد موتورسواران به دلیل نداشتن مسیر در زنجان / توقیف موتورسیکلت های سنگین در صورت خروج از مسیرهای تعیین شده


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881572

رئیس هیئت رالی و موتورسواری استان زنجان گفت: ورزشکاران فعال در رشته موتورسواری به دلیل فعال نبودن پیست های موتور سواری در خارج از جاده تمرین می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یدلا واعظی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به فعال نبودن پیست های موتورسواری در استان زنجان گفت: هیئت رالی و موتورسواری پیست اختصاصی ندارد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران فعال در رشته موتورسواری به دلیل فعال نبودن پیست های موتور سواری در خارج از جاده تمرین می کنند، گفت: برخی از ورزشکاران رشته موتورسواری وارد پیست موتورسواری شهرداری شده و در آنجا تمرین می کنند.

رئیس هیئت رالی و موتورسواری استان زنجان با بیان اینکه در چند سال گذشته مصوبه ای در شورای استان برای عرضه موتورسیکلت های ورزشی و سنگین بالای 250 سی سی برای فعالیت های ورزشی به تصویب رسید، تصریح کرد: بر اساس این مصوبه موتورسیکلت های سنگین با پلاک های ورزشی فقط می توان در پیست یا برای تردد به مکان هایی که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و مقامات انتظامی مشخص شده است استفاده کرد.

وی با اشاره به نحوه ورود موتورهای سنگین و بالای 250 سی سی به کشور گفت: این موتورها عمدتاً به صورت قاچاق وارد کشور می شود.

واعصی با بیان اینکه در صورت خروج ورزشکاران از مناطق تعیین شده پلیس این موتورسیکلت ها را توقیف می کند، ادامه داد: البته اگر فردی ورزشکار فعال در زمینه موتورسواری باشد، هیئت رالی و موتورسواری رایزنی هایی را برای کمک به رفع توقیف انجام می دهد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید