ترس بزرگ از تکرار اتفاقات بازی با پرسپولیس

ترس بزرگ از تکرار اتفاقات بازی با پرسپولیس

حمیدرضا امیدوار درباره آخرین وضعیت تیم آلومینیوم اراک پیش از دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل خلیج بندر ماهشهر گفت: موفقیت در جام حذفی. کادر فنی این تیم با هدایت مهدی رحمتی موفق شد روحیه بازیکنان را بالا نگه دارد و تمامی اعضای تیم آماده بازی در نیمه نهایی هستند تا پیروزی دیگری را تقدیم مردم اراک و استان مرکزی کنند.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به حضور تماشاگران در دیدار مقابل خلیج فارس ماهشهر گفت: دو سال است که تماشاگران عزیزی را در کنار خود دارند. امیدوارم این اتفاق مبارک با پیروزی تیم و صعود به فینال جام حذفی همراه باشد.

وی با اشاره به قضاوت بازی اخیر آلومینیج مقابل پرسپولیس (یک چهارم نهایی جام حذفی) گفت: افشاریان روز گذشته تاکید کرد که آرامش داوران باید حفظ شود و ما هم همین نظر را داریم. از اول فصل تاکنون همیشه از قضاوت داور حمایت کرده ایم اما باید توجه داشت که هفته گذشته همه کارشناسان داوری می گفتند یکی از پنالتی های ما مقابل پرسپولیس از دست رفته است. پنالتی اشتباهی به نفع حریف گرفته شد اما ما همچنان کارمان را انجام دادیم و خدا را شکر پیروز شدیم. باشگاه آلومینیوم به دنبال آن است. روال داوری را بدون سروصدا و فشار به جامعه داوری دنبال کنید زیرا معتقدیم داور باید خودش قضاوت کند و امیدواریم اشتباهات داوری به حداقل برسد تا آسیبی به تیم ها وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید