ترس بزرگ گل محمدی; مشکل جدی پرسپولیس چیست؟

ترس بزرگ گل محمدی;  مشکل جدی پرسپولیس چیست؟

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فجرسپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: یک بازی خانگی در پیش داریم. قطعا کسب سه امتیاز اولین هدف ماست که بهترین نتیجه برای ما خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و به هدفمان برسیم. شرایط ما از نظر فنی خوب است و بازیکنان هم از نظر بدنی خوب هستند. همه با انگیزه هستند و آماده هستند تا با سه امتیاز بازی خوبی را انجام دهند. آماده شدیم و امیدوارم خوب بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حریف تیمش در دیدار هفته پانزدهم گفت: فجر سپاسی تیم خوبی است. ما شاهد بازی های آنها با تمام وجود بوده ایم. قطعا بازی آسانی برای ما نیست و باید تمرکز زیادی داشته باشیم، بازی خود را به حریف دیکته کنیم و با افزایش سرعت بازی و استفاده از فضاهای ایجاد شده به موقعیت برسیم. مطمئنم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و انشاالله پیروز می شویم و سه امتیاز را کسب می کنیم.

گل محمدی در مورد اتفاقات اخیر پرسپولیس از جمله استعفای مجید صدری از مدیریت پرسپولیس و تاثیر او بر روند فارغ التحصیلی تیمش گفت: این مشکلات با پرسپولیس به خصوص در یکی دو سال اخیر خیلی بیشتر شده که من اینجا بودم. دو سال 4 مدیرعامل عوض شده و ثباتی در بحث مدیریت نداریم، از اول فصل که با آقای سمیعی شروع کردیم، نه هیات مدیره ای داریم و نه داریم. یک مدیر عامل در لیگ فقط برای پرسپولیس افتاد.

وی ادامه داد: از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم. از انتقال بازیکنان گرفته تا عدم جذب بازیکنانی که در لیست ما بودند و حتی نتوانستیم با یکی از مهاجمان قرارداد ببندیم. در حال حاضر پرسپولیس نمی تواند در سطح تیم ملی بازیکن جذب کند، زیرا مبلغ آنها زیاد است و به سختی جذب می شود. شاید در یکی دو سال اخیر 6 یا 7 بازیکن یا بیشتر را در سطح تیم ملی از دست دادیم و بازیکنانی را از دست دادیم که هر کدام می توانستند نتیجه مسابقه را تغییر دهند و به تیم ما وزن بدهند. با همه این مشکلات کارمان را شروع کردیم، در آسیا به یک چهارم نهایی رسیدیم و تنها تیم ایرانی بودیم که در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار گرفتیم. پرواز ما هم مشکل داشت و 48 ساعت قبل از بازی وارد عربستان شدیم و تمام برنامه های ریکاوری و تمرینی را از دست دادیم و با خستگی زیاد و عدم تمرکز وارد بازی با الهلال شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما مشکلات زیادی داریم و شرایط خوبی برای تیم ما به عنوان پایه مادی وجود ندارد. اقدامی صورت نگرفت. زمینه هایی که بسیاری از تیم ها به راحتی از آن ها استفاده می کنند یا قبلا از آن ها استفاده کرده اند. شرایط اینجا خیلی سخت است و مشکلات آن قدر زیاد است که می خواستم عنوانی بسازم که فراموش نکنم. با مدیریت مشکل داشتیم، نه وضعیت هیئت مدیره و نه مدیرعامل مشخص بود.

گل محمدی تاکید کرد: به وضعیت داوری در این هفته ها نگاه کنید که همه چیز بر علیه ماست و ضربه های زیادی از داوری خورده ایم. من همیشه سعی می کنم در مسائل داوری دخالت نکنم اما این اشتباهات زیاد شده و حمایت از این اشتباهات از سوی کادرفدراسیون فوتبال دردناک تر است. اینها نگرانی است و مشکلات ما را دو چندان کرده است. ما از سوی داوران احساس امنیت نمی کنیم و امیدوارم این روند به جایی ختم شود. آنها باید در جایی جلوی این مشکلات را بگیرند. اگر اشتباه داور است باید برای همه باشد و نمی شود هر هفته یک تیم از اشتباهات داوری استفاده کند و تیم همیشه ببازد.

وی با اشاره به مصدومیت بازیکنانش گفت: دلیل اصلی مصدومیت بازیکنان ما در چند هفته اخیر نبود زمین تمرین خوب است. بازیکن باید خوب تمرین کند و با این امکانات و موقعیت ها که خیلی مختصر توضیح دادم، حفظ تیم سخت است. ما را جلو انداختند و بیرون می گویند لنگ. روزی که بازیکنان ما باید حقوق بگیرند، مدیرعامل (مدیر باشگاه) ما استعفا می دهد! بعد از چند هفته عهدشکنی، دیروز باید درصدی از پول بازیکنان پرداخت می شد که این اتفاق افتاد. نمی دانم چه بگویم اما برای تیمی که پنج سال است قهرمان می شود، این وضعیت دردناک و غیرقابل تحمل است. برای کسی که این مشکلات را توضیح می دهد، باور نمی کند تیمی که پنج سال متوالی قهرمان می شود و در قله آسیا قرار دارد، چرا باید این شرایط را پشت سر بگذارد؟ علت این مشکلات چیست؟ کارمندان و تصمیم گیرندگان این تیم باید بیایند و توضیح دهند که چرا باید این شرایط وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان و هواداران تیمش تمجید کرد و افزود: مشکلی که در این چند سال دیدیم فقط حمایت هواداران و همت بازیکنان بود. دو سوال خیلی به تیم ما کمک کرد و این نسل از بازیکنانی که در تیم هستند اگر نبودند این موفقیت ها به دست نمی آمد. اگر حمایت 100 درصدی هواداران و حمایت آنها نبود، این تیم هیچ گاه پنج فصل متوالی قهرمان نمی شد. سال اولی که برانکو آمد، تیم نایب قهرمان شد و هواداران همیشگی تیم را تشویق کردند و موفقیت پرسپولیس از آنجا شروع شد. این موفقیت ها فقط به دلیل حمایت هوادارانی است که هنوز هم داریم. بازیکنان مشتاق همچنان در تیم هستند.

گل محمدی با انتقاد از انتقادات به این تیم پس از تساوی تیمش مقابل پدیده، گفت: بعد از تساوی مقابل پدیده حملات زیادی به ما شد که این تیم مشکل دارد اما از 5 بازی اخیر خود 4 برد را کسب کرده ایم. ما چهار بازی مقابل سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی و پیکان که مقابل بهترین تیم های جدول قرار گرفتند، بردیم و مساوی کردیم. یک مسابقه لغو شد و متاسفانه گروهی از ارتش های فحاشی نه از پرسپولیس، بلکه از تیم های رقیب شروع به کار کردند. آنها با صفحات پرسپولیس آمدند تا جو را خراب کنند. هواداران ما باید مراقب باشند فریب این صفحات جعلی را نخورند. آنها بسیار مراقب این حمله هستند. این یک عملیات برنامه ریزی شده برای برهم زدن جو تیم ما است. ما در این تیم به اندازه کافی مشکل داریم. مشکلات مدیریتی، امکاناتی، مالی و… همه جور مشکلی در این تیم وجود دارد و نباید خودمان جو را خراب کنیم. ما باید خیلی مراقب همدیگر باشیم و اگر به دنبال موفقیت هستیم فقط یک چیز می تواند به ما کمک کند و آن اتحاد، همدلی و صمیمیت است.

وی ادامه داد: از همه هواداران می خواهم حمایت خود را حفظ کنند. ما آنها را تشویق می کنیم و امیدواریم این شرایط را حفظ کنند. تیم حمایت خود را از دست نمی دهد و هر زمان که آنها هوشیار و حامی بودند، موفق شدیم. هیچ کس نمی تواند مانع موفقیت ما شود و باید از هوشیاری هواداران تشکر کنم. امیدوارم در فضای مسموم نیفتند. همه ما با جان و دل در این تیم کار می کنیم و از این افراد مراقبت می کنیم، از صفحات جعلی که برای ما شناخته شده است مراقبت می کنیم و می دانیم افراد چه کسانی هستند و از طرف چه کسانی هستند. امیدوارم این مشکلات و مشکلات مدیریتی به زودی برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم استفاده از بازیکنان تاجیک گفت: فدراسیون با ما تماس گرفت و گفتند در مورد این بازیکنان سوال کرده اند و به همین دلیل می ترسیم از آنها استفاده کنیم چون هنوز از آنها استفاده نکرده ایم. از فدراسیون پاسخ قطعی دریافت کرد: ما می توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه. اگر آنها را برداریم و استفاده کنیم همه منتظر مشکلی برای این تیم هستند و فردا از ما شکایت می کنند. ما از این چیزها می ترسیم و باشگاه هنوز نمی تواند پاسخ درستی به ما بدهد و خود باشگاه هم تردید دارد که آیا می توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه.

گل محمدی: روزی که باید پول بگیریم، سرپرست باشگاه استعفا داد/ پایان ماجرا با داوران اشتباه/ 2 سال پیش به پرسپولیس آمدم; 4 مدیر عوض شدند!

گل محمدی گفت: بازیکنانی برای استفاده در نیم فصل داریم اما فردا آخرین بازی نیم فصل است و وضعیت این دو بازیکن هنوز مشخص نیست. این ترس وجود دارد که با این بازیکنان بازی کنیم، شکایت کنیم و مسابقات را 3-0 کنیم. هیچ کس از باشگاه نیست که خدا را شکر کند! می خواهیم بررسی کنند و پاسخ درست و دقیقی به ما بدهند. فدراسیون همچنین می گوید که از فیفا خواسته است که چند هفته است به استعلام پاسخ داده نشده است و واقعا نمی دانیم باید چه کار کنیم.

وی در مورد اینکه آیا موضوع پنجره بسته، شکایت از پدیده یا بدهی به اوساگون است، گفت: نمی دانم اما ربطی به بدهی پدیده ندارد. در مورد اوساگونا، خود فدراسیون فوتبال اعلام کرده که این بدهی پرداخت خواهد شد. از یک طرف این سوال را می گویند و از طرف دیگر از فیفا می پرسند.

وی در مورد اینکه آیا موضوع پنجره بسته، شکایت از پدیده یا بدهی به اوساگون است، گفت: نمی دانم اما ربطی به بدهی پدیده ندارد. در مورد اوساگونا، خود فدراسیون فوتبال اعلام کرده که این بدهی پرداخت خواهد شد. از یک طرف این سوال را می گویند و از طرف دیگر از فیفا می پرسند.

گل محمدی در مورد تغییرات متعدد در مدیریت باشگاه و همچنین مصدومیت عیسی القطر و اینکه آیا نام او از لیست حذف خواهد شد، گفت: صحبت من درباره تغییرات جزئی بود. این بی ثباتی در حاکمیت باعث این موارد می شود. وضعیت عیسی نیز خوب به نظر نمی رسد. اگر 100 درصد مطمئن باشیم که این یک گسست کراس است، قطعا او به نیم فصل دوم نمی رسد و باید نامش را از لیست حذف کنیم. خواستم ازش تشکر کنم و برایش آرزوی سلامتی کنم، همه می دانند که در یکی دو سال اخیر چقدر اذیت شد و با انگشت شکسته بازی کرد. روزهایی را که برایمان آفرید هرگز فراموش نکنیم و اگر خداوند اجازه دهد هر چه زودتر او را روی زمین خواهیم دید.

وی در پاسخ به شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به مهاجم پیکان کوشکی، گفت: صحبت های زیادی درباره انتقال این باشگاه وجود دارد. البته در نیم فصل تغییراتی خواهیم داشت اما چیزی صددرصد گفته نمی شود. اینها بیشتر حدس و گمان ها و احتمالات است. ما نمی توانیم در مورد هر بازیکنی در هر کنفرانس اظهار نظر کنیم. باید ببینیم تا نیم فصل دوم چه اتفاقی می افتد.

سرمربی پرسپولیس درباره غایب تیمش در دیدار مقابل فجسپاسی گفت: آلیشیا، شریفی، هنانوف، حامد پاکدل و علی شجاعی بازیکنانی هستند که حضور ندارند اما خدا را شکر سیدجلال حسینی مشکلی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید