توصیه طلایی به گل محمدی بعد از مشکل بزرگ پرسپولیس

توصیه طلایی به گل محمدی بعد از مشکل بزرگ پرسپولیس

مشکلات اصلی پرسپولیس در بطن راه حل های فنی این تیم است. اینکه برخی از هواداران پرسپولیس عصبانیت یحیی یا اظهارات این تیم را دلیل ناکامی این تیم می دانند، شفافیت فنی این تیم را به مسائل پیش پا افتاده تقلیل می دهد. سرمربی تیم قهرمان مجبور نیست در مسابقات خود استاد باشد و این نه این فصل بود و نه فصل های قبل.

پرسپولیس مشخصاً مشکل فنی دارد، سبک بازی این تیم تکراری و قابل پیش بینی است و قرمزها حملات خود را فقط از جناحین برنامه ریزی می کنند، تقریباً همه بازیکنان در فصل جدید دچار افت چشمگیر و تغییرات پی در پی در خط دفاعی اصلی شده اند. مهاجم، بالا، داخل یا دفاع چپ، ثبات را از ترکیب این تیم گرفت.

تغییرات یحیی در این فصل معمولاً نتیجه معکوس دارد و کمتر شاهد تغییر سیستم موثر و مفید در طول مسابقه هستیم. در بازی با آلومینیوم و در 30 دقیقه پایانی بازی هیچ تصمیم مشخصی برای تغییر روند بازی وجود نداشت و پرسپولیس به وضوح از اتفاقات رخ داده راضی بود. این تیم بارها و بارها برتری خود را در این فصل در طول مسابقه از دست داده است و در هنگام تلاش برای بازگشت، بیش از حد امیدوار به ارسال بال ها است. بین هافبک های دفاعی و مدافعان میانی و البته پشت مدافعان کناری در طول فصل شکاف عمیقی وجود داشت و راه حلی پیدا نشد. یحیی گل محمدی باید خیلی زود این مشکلات فنی قابل توجه را شناسایی و برای رفع آنها گام بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید