ترس متکبرانه مسلمان / فرزندخواندگی کودک را منزوی می کند


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854616

مولوی مجیب الرحمن رئیسی گفت: بچه دار شدن کودک را منزوی می کند و توانایی تعامل و ارتباط با دیگران در او ضعیف و از بین می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ مولوی مجیب الرحمن، امام جمعه موقت اهل سنت گلشن گفت: امروز زمانی است که جمعیت مسلمانان برای تأثیرگذاری بر جوامع غیرمسلمان نیاز به رشد دارند.



وی ادامه داد: در کشور ایران اسلامی باید نیروی جوان داشته باشیم تا در راه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و اسلام و مسلمین پیش برویم.

امام جمعه موقت اهل سنت گلشن افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرمایند با زنانی ازدواج کنید که میل زیادی به فرزند دارند و بچه دوست دارند.

مولوی رئیسی با بیان اینکه هر چه فرزندان بیشتری داشته باشید در فردای مبعث بیشتر به انبیا افتخار خواهید کرد، ادامه داد:

وی با بیان اینکه کشورهای مسلمان ستیز خواهان نسل کشی مسلمانان هستند، افزود: کشورهای استکبار خواهان نابودی مسلمانان هستند تا بتوانند باورهای نادرست خود را برای رسیدن به هدفی که می خواهند منتشر کنند.

امام جمعه موقت اهل سنت گلشن گفت: از رزق و روزی خدا ترس نداشته باشیم.

مولوی مجیب الرحمن اذعان داشت: کسانی که صاحب فرزند می شوند باید ایمان و ایمان داشته باشند به خدایی که فرزند را روزی می دهد تا من بچه دار شوم و مهمترین سرمایه همین سرمایه انسانی است.

فرمود: فرزند عادل و نیکوکار آخرت، پدر و مادر صالحان دیگر هستند، یعنی فرزندی که قرآن بخواند و نماز بخواند و کار نیک انجام دهد، برای پدر و مادر ثواب ثبت می کند.

وی با محکومیت تک فرزندی گفت: تک فرزندی باعث گوشه گیری کودک و تضعیف و از بین رفتن توانایی او در تعامل و ارتباط با دیگران در او می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید