ترور، تحریم و تهدید دشمن مانع پیشرفت نظامی کشور نشد


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806750

در زمینه دستاوردها و دستاوردهای نظامی در زمینه امنیت، پیشرفت و خودکفایی در حوزه تجهیزات نظامی به گونه ای پیش رفته ایم که دشمنان دست از حیرت برنداشته و از همه ابزارها مانند تحریم و تحریم استفاده کردند. ترورها، برای جلوگیری از این پیشرفت، تنها کاری که آنها باید انجام می دادند این بود که بایستند و پیشرفت ما را تماشا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ کارآمدی نیروهای مسلح در دوران پهلوی با عظمت ظاهری خود تنها به سه مورد تقلیل یافت که این تنها شرم برای کشور ماست و سرانجام ملت ایران برای تحکیم رژیم پهلوی سرکوب و کشته شد.

با شروع انقلاب اسلامی تحولی اساسی در نمایندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد، بنابراین علیرغم اینکه ما هشت سال است که با عراق در جنگ هستیم و دشمنان غرب و شرق در اختیار تسلیحات و اطلاعات هستند. ، قدرت، مالی و با اعراب علیه جمهوری اسلامی ایران تبلیغ می کنند.

جمهوری اسلامی هم اکنون در این عرصه پیشرفت کرده و دشمن را از تهاجم نظامی باز داشته و به کشورهای خط مقدم مقاومت در برابر استکبار جهانی صهیونیست های آمریکایی توصیه کرده و آنها را از ظلم مصون می دارد. از ظلم حمایت می کنند.

یکی از پارامترهایی که در پیروزی انقلاب اسلامی برای ایران به وجود آمد، پیشرفت و خودکفایی نسبی در تولید تجهیزات نظامی بود. ما در دوران پهلوی توانمندی داخلی قابل توجهی در این زمینه نداشتیم و کاملاً به تجهیزات غربی وابسته بودیم.

در آن زمان ایران مجبور بود برای تامین منافع غرب در منطقه هزینه های گزافی بپردازد. علاوه بر این، بخش عمده ای از درآمدهای دولتی متعلق به بخش نظامی و نظامی بود و این امر باعث آسیب جدی به اقتصاد کشور شد و رشد کرد. انقلاب اسلامی در کشور و اعتقاد ما به اینکه این وابستگی به تجهیزات را می توان به تدریج به حداقل رساند.

اکنون ایران با خودکفایی و کشف استعدادها در زمینه های مختلف از جمله تجهیزات نظامی توانسته در هر زمینه ای به پیشرفت کشور کمک کند و در هر زمینه ای سربلند ظاهر شود. در زمینه تولید تجهیزات نظامی توانستیم هرچه سربلند باشیم و خودنمایی کنیم و به دهان بدخواهان و دشمنان حکومتی بزنیم.

ما در زمینه نظامی و امنیتی، پیشرفت و خودکفایی در تجهیزات نظامی به گونه‌ای بوده‌ایم که دشمنان دست از حیرت برنداشته و از هر ابزاری مانند تحریم و ترور برای جلوگیری از این پیشرفت استفاده کرده‌اند. اما همه باید بایستند و پیشرفت ما را تماشا کنند.

اکنون در حوزه های مختلف تجهیزات نظامی به تولید قابل توجهی دست یافته ایم و این تولید به جایی رسیده است که حتی می توانیم جایگاه خوبی در زمینه صادرات تسلیحات نظامی در دنیا از جمله محصولاتی که در این حوزه داریم به دست آوریم. به ساخت بمب ها و موشک های مدرن با برد بیش از سه هزار کیلومتر، کروز، ضدهوایی، دریایی، کوتاه و کوتاه، لیزری و هوشمند و اژدری ماهی ها اشاره کرد.

همچنین در ساخت هواپیماهایی مانند چمن آموزشی، پرستو، عملیات رزمی مانند رعد و برق، پهپاد، اورهال هواپیما، ساخت بالگردهای نظامی و کمکی، ساخت رادارهای پیشرفته مانند رادارهای ملی، ساخت زیردریایی، کشتی سازی و ناوشکن. مانند جماران، ساختمان. ما با قایق های پرسرعت پرنده با سرعت بالا و توانایی تیراندازی و پنهان کاری، ساخت انواع تانک، نفربر، سلاح های ضد تانک، ساخت تجهیزات مدرن برای جنگ الکترونیک و سایبری موفق بودیم.

این دستاوردها تنها بخشی از دستاوردهای تسلیحاتی بومی جمهوری اسلامی ایران است. ملت ما مانند ملت های پهلوی و شاهنشاهی که ادعای ابرقدرت بودن و ساختن ارتش خود را داشته باشند، نبود، اما از نظر دستاوردها پیشرفت موثری حاصل نشده است. جنگ تحمیلی، تحریم، ترور، فشار دولت، تهدید و غیره. به این دستاوردها دست یافته اند.

دشمن بداند که تنها 40 سال از آغاز انقلاب ما می گذرد و همه این دستاوردها به دست آمده است و به زودی گام های بزرگتر و مهمتری در این راه ها برداشته خواهد شد. آنچه امروز در این حوزه وجود دارد به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و شگفت انگیز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید