ترور سردار سلیمانی نمونه ای از جنایت دولت های تروریستی است

ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797601

دبیر شورای وحدت جبهه نیروهای انقلاب مازندران:

عبدالعلی پوراکبر گفت: کشورهای اروپایی و دولت تروریستی آمریکا نشان داده اند که هیچ قانون بین المللی را رعایت نمی کنند و شهادت شهید سلیمانی و همرزمانش نمونه ای از این جنایات و خوی استکباری این تروریست هاست. دولت ها.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر امشب در ویژه برنامه اولین سالگرد رحلت آیت الله علامه مصباح یزدی در تالار تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه مالک اشتر حامی فرهنگ مقاومت و ابوموسی اشعری ها حامی روند مذاکرات هستند، گفت: در این راستا، امام حسین(ع) نیز در حال برگزاری است. مطالبات خود را مبنی بر امتیازگیری در جریان مذاکرات تحمیل کرد، اما مقام معظم رهبری بارها نسبت به عواقب مذاکرات هشدار دادند و نسبت به بی اعتمادی به جریان های غربی و طرف های مذاکره کننده هشدار دادند.
پوراکبر ادامه داد: در طول تاریخ فرهنگ مقاومت و مذاکره وجود داشته است و هیچ گاه نباید عزت و اقتدار جمهوری اسلامی با خاطره گفتگو خدشه دار شود.
وی افزود: مسئله فلسطین و بحران مردم مظلوم و مظلوم یکی از درس های روند مذاکره و سازش در جهان اسلام است و اسرائیل با همین ترفند صلح و سازش به کشورهای دیگر تجاوز کرد و امروز نیز به آن تجاوز کرده است. ملت مظلوم فلسطین را اشغال کردند.»
دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب مازندران ادامه داد: در دوران دفاع مقدس مصالحه ای به نام مجمع حکما سعی کرد با رژیم بعث عراق مذاکره کند و با اجبار به پذیرش پو، امام خمینی(ره) را مسموم کند. رژیم بعث عراق به اکثر نقاط کشور حمله کرد.
این مسئول بیان کرد: سردار شهید سلیمانی الگوی فرهنگ مقاومت در عصر حاضر است و اکنون به فرماندهی سرافراز در جبهه مقاومت در منطقه و جهان اسلام تبدیل شده است و پاسداشت مقدس پیروزی غرور آفرین نهضت و فرهنگ مقاومت است.
«جریان نفوذ در کشور به دنبال شکست جریان و نظریه مقاومت است و به دنبال مصالحه و تسلیم در برابر خواسته های غرب و جهان استکبار است، در حالی که سردار سلیمانی فرمانده مقاومت، هسته اصلی داعش را در موصل تخریب می کند و حیرت می کند. جهان.” گشت.
وی افزود: کشورهای اروپایی و دولت تروریستی آمریکا نشان داده‌اند که هیچ قانون بین‌المللی را رعایت نمی‌کنند و شهادت شهید سلیمانی و همرزمانش نمونه‌ای از این جنایات و خوی استکباری این تروریست‌ها است. دولت ها. “
دبیر شورای وحدت جبهه نیروهای انقلاب مازندران با اشاره به یاد و خاطره آیت الله مصباچ گفت: آیت الله مصباح یزدی (ره) در طول عمر پربرکت خود همواره یار ولایت بوده و برای نظام جمهوری اسلامی مبارزه کرده و با انحرافات مقابله می کند. و شک و تردید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید