ترک ها تاریخ این پرسپولیس را فراموش نکرده اند

ترک ها تاریخ این پرسپولیس را فراموش نکرده اند

شنبه شب در چارچوب هفته سی و سوم لیگ پرتغال، پورتو در لیسبون به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و عنوان قهرمانی لیگ پرتغال را از آن خود کرد. از روز گذشته رسانه های پرتغالی به تمجید از طارمی پرداختند و تیم ملی کشورمان را بزرگترین ستاره پورتو در این قهرمانی معرفی کردند. بعد از رسانه های پرتغالی نوبت به گلزن ترکیه رسید که لب به تمجید از بازیکن کشورمان بگشاید.

سایت گل با تیتر «مهدی طارمی بازیکن فراری ریزه اسپور با بیش از 20 گل در پورتو قهرمان پرتغال شد» به تمجید از ستاره کشورمان پرداخت.

رسانه های معتبر نوشتند: مهدی طارمی ستاره بزرگ پورتو در سی ام قهرمانی لیگ پرتغال حضور داشت. مهاجم ایرانی با به ثمر رساندن 20 گل و 12 پاس گل در 32 بازی این فصل، تاثیرگذارترین بازیکن کنسنسوس ترن در فصل جاری لقب گرفته است. او فصل گذشته نیز در 34 بازی برای پورتو 17 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد تا ادامه درخشش خود را نشان دهد. از طرفی هم گل می زند و هم در گلزنی برای تیمش شریک است و به عبارتی به او مهره بزرگ پورتو می گویند.

این رسانه مشهور جهان ادامه داد: می طارمی در فصل 2016-2017 به تیم ریزه اسپور ترکیه منتقل شد اما بدون حضور در این تیم به کشورش بازگشت. ریزه اسپور از او در فیفا شکایت کرد و فیفا او را 800 هزار یورو جریمه کرد و ظرف 4 ماه او را برکنار کرد. او باعث شد تیم سابق پرسپولیس ایران از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود.

سایت گل نوشت: او پس از پرسپولیس راهی قطر شد و با 500 هزار یورو به الغرافه پیوست. او سپس به طور رایگان به پرتغال سفر کرد و در اولین فصل حضورش در اروپا 18 گل برای ریو آوه به ثمر رساند و با 4.7 میلیون یورو به پورتو رسید.

او در دومین فصل حضورش در پورتو با 20 گل به عنوان دومین گلزن پرتغال انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید