تاج را فراموش نکرده ایم/ شرایط خوب فعلی به معنای عبور از تاج نیست


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838264

دبیرکل فدراسیون والیبال با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در رقابت های باشگاه های مردان آسیا گفت: شرایط خوب کنونی به معنای عبور از تاج و فراموشی این بیماری نیست و امیدوارم بتوانم میزبان خوبی برای آسیایی باشم. باشگاه ها.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 25 اردیبهشت ماه در تهران آغاز می شود و 8 تیم در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.

دبیرکل فدراسیون والیبال درباره حضور تیم های خارجی در ایران گفت: یک تیم شب گذشته وارد تهران شد و پنج تیم دیگر بعدازظهر امروز (پنجشنبه 21 اردیبهشت) وارد پایتخت می شوند.

میلاد تقوی با تشکر از همکاری پیکان در برگزاری بهتر رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا 2022، گفت: فدراسیون والیبال تمام تلاش خود را برای مدیریت و با توجه به تجربه قبلی انجام داده است تا عنوان قهرمانی ایران را دوباره به دست بیاوریم.

وی تاکید کرد: فدراسیون والیبال در میزبانی مسابقات سخت تری به خوبی عمل کرد که یکی از آنها مسابقات جهانی نوجوانان در سال گذشته بود که از سوی فدراسیون جهانی و تیم های دست اندرکار قابل تقدیر بود.

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه در حال حاضر نسبت به زمان برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از نظر بیماری عروق کرونر وضعیت بهتری داریم، گفت: شرایط بهتر به معنای عبور از تاج و فراموشی بیماری نیست. رعایت شرایط و استانداردهای بهداشتی منطقی است. لذا دکتر نوروزی رئیس کمیسیون پزشکی در کمیته کنترل عضویت دارد و به عنوان نماینده فدراسیون و کمیسیون پزشکی فدراسیون آسیا در مسابقات شرکت می کند. با تشکر از همه عزیزانی که در این زمینه تلاش می کنند.

وی همچنین درباره تمرین 8 تیم حاضر در رقابت های باشگاهی آسیا توضیح داد: امروز تیم های ایرانی در سالن 12 هزار نفری آزادی و خارجی ها بعد از ظهر در سالن های پیکان و سایپا تمرین خواهند کرد. تمامی تیم های ایرانی و خارجی روز جمعه 23 اردیبهشت ماه در سالن 12 هزار نفری طبق زمان برگزاری اولین بازی خود تمرین خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید