من به اندازه الان تیم را تماشا نکرده ام / در جام جهانی شرکت نکرده ام

ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796923

پیشکسوت و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال با تمجید از عملکرد تیم ملی در سال 2021 گفت: تیم ملی آرام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن روشن بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در سال گذشته گفت: شروع شد، من تیم ملی را دنبال نمی کنم. در همان روزهای اول در یک خطاب تصویری خطاب به تیم ملی اعلام کردم که آرامش و تمرکز مناسب بهترین چیز برای تیم ملی است و موفقیت تیم ملی در گرو حفظ این ویژگی هاست. در گذشته زمانی که تیم ملی فوتبال ایران مقابل یک تیم معمولی بازی می کرد، شاهد جنجال ها و طوفان ها در اطراف تیم بودیم، اما اکنون خبری از این دعواها و درگیری ها و شلوغی ها نیست و تیم ملی با وجود اسکوچیچ، کریم باقری و وحید. هاشمیان و فضای مناسبی که ایجاد شد، عملکرد بسیار خوبی دارد و می توانم بگویم سال 2021 برای تیم ملی فوتبال ایران سال پر اقبالی و موفقیت بود.

روشن در خصوص مسابقات سال گذشته تیم ملی ادامه داد: پیش بینی کرده بودم در دو مسابقه قبل با امتیاز پر و دست پر زمین را ترک کنیم که این کار را هم کرد. چون برای کار روی اِما باید حداکثر امتیاز را می گرفتیم و اگر نه. چندی پیش در گفتگویی در خارج از ایران وقتی مجری برنامه پرسید که آیا تیم ملی ایران به جام جهانی می رود، به او گفتم: اگر نه قطعا به جام جهانی می رویم. امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران بتواند در تمام جاده ها و مسابقات باقی مانده آرامش و تمرکز خود را حفظ کند و در نهایت با حضور قدرتمند در جام جهانی 2022 قطر از نام ایران دفاع کند.

وی افزود: تنها نکته ای که می تواند کمی مشکل ساز باشد این است که متاسفانه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران فرصت یک اردوی طولانی مدت را ندارند و چون همه در یک کشور بازی می کنند، تیم ملی کار را سخت می کند. برای هماهنگ کردن بازیکنان همچنین چیزی که مانع و مشکل است وجود دارد. اما به مدد همدلی و روحیه و کیفیت بالای بازیکنان، دیگر موانع و مشکلاتی که پیش از این شاهد بودیم تا حدودی کاهش یافته است.

این پیشکسوت فوتبال در پایان حمایت فدراسیون از تیم ملی افزود: چون با این میزان هزینه می شود ملی پوشان را شست و در عین حال این موضوع را تکذیب کردم و فکر می کنم حمایت از تیم ملی مناسب است و امیدوارم به لطف خدا و با کمک همه نزدیکان این تیم نتایج درخشانی کسب کند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید