تزریق 144 میلیون دوز واکسن کراون به کشور


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814883

بهرام عین اللهی از تزریق 144 میلیون دوز واکسن کرون خبر داد و گفت: هفته ای 8 میلیون و 600 دوز و روزانه بیش از یک میلیون دوز واکسن تزریق می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام عین اللهی جمعه شب در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد گفت: این سفرهای استانی علاقه نشان می دهد و مسائل در حال بررسی دقیق است، زیرا دو مدل کنترل از راه دور و میدانی داریم.
وی گفت: ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم. امروز ما به این فضاها بیشتر نیاز داریم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان را در کنترل بیماری های عروق کرونر موفق خواند و گفت: خوشبختانه مردم ما در زمینه بیماری های عروق کرونر قلب که گریبانگیر همه افراد دنیا و حتی بسیاری از کشورهای ثروتمند از جمله آمریکا شده است. ایالت ها. دولت ها، علیرغم امکانات فراوان، هنوز قادر به پیشگیری از این بیماری نیستند. زیرا قدرت اصلی مردم هستند.
وی ادامه داد: در دوران اوج تاج و فشار زیاد بالغ بر 200 نفر از مدافعان سلامت ثبت نام شده و ثبت نام نشده جان باختند و از این تعداد 300 نفر به صورت داوطلبانه مشغول به کار شدند.
عین‌الهی از تزریق 144 میلیون دوز واکسن کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: هفته‌ای 8 میلیون و 600 دوز و روزانه بیش از یک میلیون دوز واکسن تزریق می‌شود.
وی توسعه صنعت گردشگری را یک ضرورت خواند و گفت: دولت باید از آن حمایت کند زیرا این صنعت برای پیشگیری و درمان نیز موثر است و مردم پس از آن دچار مشکل خواهند شد.
وزیر بهداشت از بیشترین تلفات جانی در کشور برای مازندران خبر داد و افزود: عدم رعایت قانون، سبقت غیرمجاز، سرعت بالا باعث شد مازندران بیشترین تصادف را در کشور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید