تسلیم و زورگویی در فرهنگ انقلاب اسلامی جایی برای اعراب ندارد/ برجام تله ای برای تضعیف ملت ایران گذاشته شد.


ساعت: 17:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809255

ماموستا لقمان محمدیان گفت: استکبار جهانی برجام را دام تضعیف ملت ایران کرده است اما الحمدلله با درایت سیاستمداران انقلابی و دولت مردمی اخیراً گام های بلندی در اقتدار نظام و ملت ایران برداشته شده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رهبر معظم انقلاب امروز در سخنانی در جمع مردم تبریز، علاوه بر نیازهای فعلی و حیاتی کشور، رسیدگی به نیازهای آینده را نیز بسیار مهم دانستند و تاکید کردند: اگر به فکر نیازهای اساسی نباشیم. از آینده امروز، 20 سال دیگر بیایید آن را انجام دهیم. وی در نمونه ای به موضوع برجام اشاره کرد که مورد غفلت و غفلت قرار گرفت که در سال های بعد مشکلاتی را ایجاد کرد و گفت: در مورد برجام در سال 94 و 95 ایراد من این بود که نکاتی در برجام رعایت شود تا زمانی که مشکل بعدی این اتفاق نیفتاد و بارها در اخطارها به آنها اشاره کردم اما برخی از این نکات نادیده گرفته شد و مشکلات زیر به وجود آمد که همه به تماشای آن نشسته اند. به همین دلیل است که نگاه به آینده مهم است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی «فشار اقتصادی» و «عملیات رسانه ای» را دو ابزار اصلی استکبار برای جداکردن مردم از نظام و دستکاری ذهن آنها خواندند و گفتند: در عملیات رسانه ای کاربرد دارد.

ماموستا لحمان محمدیان، امام جمعه اهل سنت بیجار در گفتگو با کُردتودی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری همواره راه حلی برای بحران های داخل و حتی منطقه و مظلومان جهان بوده و هست.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از گفت وگو و گفت وگو با همه مردم جهان استقبال کرد، افزود: این نظام مبتنی بر اسلام ناب محمدی است و جایگاهی در بین اعراب ندارد.

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: اگر دستورات گرانقدر حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از روز اول در ماجرای برجام با دقت عمل می شد، دندان های استکبار در فضای رسانه ای و اقتصادی برای مقابله با ملت ایران تیز نمی شد. “

ماموستا محمدیان گفت: استکبار جهانی برجام را دام تضعیف ملت ایران کرده است اما بحمدالله با درایت سیاستمداران انقلابی و دولت مردمی اخیراً گام های بلندی در اقتدار نظام و ملت ایران برداشته شده است. “

وی ادامه داد: یکی از محورهای استکبار برای تضعیف ملت ها به ویژه ایران اسلامی نیاز به انرژی هسته ای است که در پزشکی، کشاورزی، باغبانی، نجوم، فناوری، داروسازی، معدن، شیمی که با رهبری و علمی موثر است. «دانشمندان و فعالان جوان در حال خنثی کردن این شر هستند و قدرت ما در این عرصه قدرتمندتر و پیشرفته تر می شود.

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: نکته بسیار قابل تاملی که رهبر معظم انقلاب امروز در دیدار با مردم تبریز به آن اشاره کردند: تولید را متوقف کنید و از بخش های مختلف کشاورزی، دامداری، تجارت، تولید و صادرات حمایت کنید. برای نشان دادن رونق واقعی اقتصادی برای بازکردن دروازه دشمن در معیشت و اقتصاد مردم و تلاش آنها در این عرصه شکست خورد. بمانید.

ماموستا محمدیان خاطرنشان کرد: حوزه رسانه با آگاهی از سواد رسانه ای برای عموم مردم و شفافیت در عرصه خبر و سرعت عمل در تولید برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، آموزشی، با کیفیت بالا و ممتاز سرگرمی برای مبارزه با منکر نقش بسزایی دارد. رسانه ها دشمن هستند

وی تاکید کرد: بندگان شما باید از شعار دادن به خداوند متعال دست بردارند که شعار بدون عمل شما به اندازه صدها نقشه دشمن در ناامیدی مردم اثر می گذارد.

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: ملت شریف ایران برای سعادت، پیشرفت و رسیدن به قله های عزت در کنار رهبری نمی ایستند. شما موثر هستید.

وی یادآور شد: باید به اشتغال و معیشت مردم توجه و بدون انتظار قسمت نامه عمل شود.

ماموستا محمدیان گفت: دشمن با قدرت رسانه ای در تهمت و دروغگویی ارگان های پاک نظام و هزینه های گزاف می خواهد مردم را از نظام جدا کند، قطعا به این آرزو خواهند رسید چرا که مقاومت ملت ایران آنها را به جان خریده است. در گوشه ای.» زنگ بزنیم و با مقاومت، پایداری، ایستادگی و همکاری با آرمان های انقلاب اسلامی و امام و رهبری، انحطاط دشمن را جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید