تسهیل و ساده سازی فرآیند تولید از اهداف مهم دولت سیزدهم است


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915085

احسان خاندوزی گفت: تسهیل و ساده سازی فرآیند تولید برای همه کارآفرینان و جوانان جویای کار از اهداف مهم دولت سیزدهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در سفر به سیستان و بلوچستان با حضور در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: تفکیک و تسهیل فعالیت اقتصادی برای فعالان اقتصادی سیستان و بلوچستان تخصصی تر از آن است. سایر زمینه ها



وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت سیستان و بلوچستان و برخی تاخیرها در حوزه امور مالیاتی به ویژه تکلیف بدهی ارزی که مشکلاتی را برای تعاونی های مرزنشین و مرزنشینان این استان در زمینه استرداد مالیات و غیره ایجاد کرده است. موارد مشابه هفته آینده پیگیری های لازم انجام خواهد شد.


وزیر اقتصاد و دارایی گفت: هفته آینده با کمک بانک مرکزی و سازمان صمت سه چهار خبر خوب برای فعالان اقتصادی سیستان و بلوچستان خواهیم داشت.


خاندوزی در قسمت پرتال پروانه کسب و کار ملی گفت: تقریبا اکثر وزارتخانه ها، ارگان های دولتی و برخی سازمان های غیردولتی به صورت نسبی به این درگاه متصل هستند.


وی خاطرنشان کرد: دستگاه هایی هستند که اگرچه به درگاه مجوز متصل هستند اما شرایط و مدارک مجوز خود را به طور کامل بارگذاری نکرده اند و در صورت بارگذاری فعالان اقتصادی را به سایت های کاغذی هدایت می کنند.


وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: صدور جریمه به بالاترین مقام دستگاه یکی از برنامه هایی است که برای دستگاه هایی که مجوزی صادر نکرده اند در حال انجام است.


باید بگویم؛ مالیات، بیمه، عوارض، تعهدات قانونی و برخی موانع پیش روی فعالان اقتصادی از جمله موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه بود.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید