مراکز خیریه دانش بنیان فرآیند اشتغال پایدار را برای مشتریان تسهیل می کند


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882886

مدیر کل کمیته امداد استان یزد شجاع گفت: 16 مرکز خیریه کارآفرینی در استان یزد ایجاد شده که خدمات زیادی به مشمولان ارائه می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمد شجاعان امروز در مراسم افتتاحیه مرکز خیریه دانش بنیان سورنا در پارک علم و فناوری بابیان اینکه تاکنون 16 مرکز خیریه تخصصی کارآفرینی در استان یزد راه اندازی شده است، گفت: مراکز خیریه کارآفرینی خدماتی از جمله پرداخت تسهیلات ارائه می کنند. برای اشتغال، تهیه اماکن و تجهیزات تجاری، تهیه مواد اولیه تجاری، خدمات مشاوره، بازاریابی و فروش محصولات، آموزش بازرگانی و کاریابی به مددجویان تحت پوشش و همچنین نیازمندان استان یزد.

وی افزود: مرکز دانش سورنا با هدف جذب منابع مالی از سوی خیرین برای حمایت از راه اندازی طرح های نوین و دانش بنیان، برگزاری رویدادهای کارآفرینی و استارت آپی، استخدام دانشجویان تحصیلات تکمیلی مستقر در پارک علم و فناوری، ایجاد فرصت و ایجاد یک محیط – کفایت از طریق آموزش حضوری و رویدادهای کارآفرینی.

شجاعان با اشاره به مشاوره تخصصی مددجویان ارائه شده به مرکز نیکوکاری ثبت اختراع و شرکت ها از این مرکز ادامه داد: همکاری در برگزاری نمایشگاه های تخصصی از فعالیت های کارآفرینان گروهی و دعوت از کارآفرینان دانش حرفه ای برای مشارکت در نقش رهبران شغلی از دیگر موارد است. فعالیت های آتی در این مرکز دانش بنیان.

مدیرکل کمیته همیاری استان یزد با اشاره به لزوم گسترش مراکز تخصصی خیریه دانش بنیان در سال تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال گفت: ارتباط با کارخانجات، صنایع دانش بنیان، بازارهای فروش و سایر عوامل تاثیرگذار. عوامل تسهیل کننده فرآیند اشتغال پایدار مددجویان دانش یکی از مزیت های مراکز خیریه، کارآفرینی دانش بنیان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید