تشکیل صف بطری های گاز به گفته فرماندار ایرانشهر را تایید نمی کنم/ صف های طولانی بنزین


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919711

پس از شکایات عمومی در مورد عدم نظارت و قیمت های بالا مطرح شد.

عدم مدیریت صحیح توزیع، عدم نظارت کافی و حضور دلالان برای ایجاد بازار سیاه در حالی که مهمترین عوامل صف های طولانی بنزین و بطری های گاز از صحبت های مردم ایرانشهر است که فرماندار این شهر مشکل صف های طولانی بنزین را تایید نکرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون ; مدتی است که مشکل کمبود سیلندر گاز در ایرانشهر برای مردم این شهر دردسرساز شده است، در حالی که گاز یکی از نیازهای اولیه زندگی محسوب می شود و با این وجود صف های طولانی و کمبود سیلندر گاز در برخی به وفور دیده می شود. مناطق

سال گذشته پس از شروع سردی هوا، مردم برخی از مناطق سیستان و بلوچستان با مشکل کمبود گاز مواجه شدند، اگرچه این مشکل همیشه وجود داشته است، اما تقاضای بیشتر از یک سو و عرضه کم و بی حساب از سوی دیگر موجب طولانی شدن گاز شد. خطوط

اکنون نیز چهار روز از شروع فصل سرما می گذرد و ساکنان سیستان و بلوچستان از بی تدبیری در روند توزیع ال پی جی و بنزین به دلیل عدم نظارت متولیان امر گلایه دارند.

شاید انتظار می رفت امسال شرایط بهتر شود، اما بار دیگر با شروع هوای سرد، مردم ساعت ها، شاید روزها با کپسول های خالی گاز در کنارشان منتظر هستند و هر روز در صف های طولانی برای تهیه لوله گاز هستند. و نیازهای آنها را برآورده می کند و این باعث رونق می شود و بازار سیاه کپسول گاز نیز وجود دارد.


d33622be 7d5a 4cf0 8991 d87b40cecdd7 خبر خاکستری

در واقع قیمت سیلندر گاز در بازار آزاد سر به فلک کشیده و بعضا تا 150 هزار تومان نیز معامله می شود که در این زمینه لازم است مسئولان اقدامات اولیه را انجام دهند تا این مشکل برای شهروندان تکرار نشود.

سردرگمی و سرگردانی مردم تنها به دلیل یافتن گاز در بطری ها با راه اندازی کارناوال در جستجوی کامیون ها نیست، بلکه مردم این منطقه نیز از شلوغی خطوط لوله گاز گلایه داشتند و خواستار رسیدگی به این دو چالش اصلی شدند.

عدم مدیریت صحیح توزیع، عدم نظارت کافی و حضور دلالان برای ایجاد بازار سیاه از مهمترین عوامل وجود این مشکلات است.
اگرچه تعدادی از مسئولان مهم ترین عامل این مشکلات را خودروهایی می دانند که بدون ضابطه و غیراستاندارد از گاز خود استفاده کرده اند، اما مردم بر این باورند که نظارت کافی در روند توزیع وجود ندارد.

من مشکل خطوط لوله طولانی گاز ایرانشهر را تایید نمی کنم

علی شعبانی فرماندار ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه مشکل صف های طولانی گاز در این شهرستان را تایید نمی کنم، گفت: در حوزه کمبود سوخت با مشکلی در ایرانشهر مواجه نیستیم. حتی سوخت در جایگاه های منطقه توزیع می شود که بیش از حجم مورد نیاز است که تاکنون هیچ شکایتی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: تنها چهار پمپ بنزین در این شهرستان از ساعت 22 الی 6 صبح فعال است و شهروندان می توانند سوخت خود را در جایگاه های نخلستان، رسالت، نور و اهل بیت تهیه کنند که در این میان جایگاه نخلستان در حاشیه قرار دارد. جاده شلوغ تر از جاهای دیگر است.


c92be7c4 c25c 42ba 86a8 d1c9152baf7a خبر خاکستری

ناهنجاری در سیستم توزیع، دلیل تشکیل صف بطری های گاز

فرماندار ایرانشهر در خصوص آخرین وضعیت توزیع سیلندر گاز در این شهرستان گفت: بر اساس گزارش های دریافتی وضعیت توزیع گاز در ایرانشهر نسبت به سایر شهرستان ها مناسب تر است.

به گفته این مسئول؛ آنچه باعث گلایه مردم این شهر شده، گرانی سیلندر گاز در بازار آزاد است که بعضا با قیمت 120 هزار تومان خرید و فروش می شود. این به دلیل یک ناهنجاری در سیستم توزیع نماینده است که ما در تلاش برای رفع آن هستیم.

شعبانی با اشاره به اینکه 10 نقطه توزیع بطری در ایرانشهر وجود دارد، تصریح کرد: با متخلفان برخورد قانونی می شود و به زودی این مشکل در ایرانشهر نیز حل می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید