تشکیل 551 پرونده در حوزه تغییر کاربری در کرمانشاه/ مردم تا 131 مورد تخلف را گزارش کنند.


ساعت: 17:26
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843393

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه به اطلاع می رساند.

پور مراد جیانی گفت: در سال گذشته 551 پرونده تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغی استان کرمانشاه تشکیل شده که از این تعداد 227 پرونده منتفی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پور مراد جانی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز با بیان اینکه در سال گذشته 227 تغییر کاربری غیرمجاز در استان تخریب شد، افزود: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: در سال گذشته 62 هکتار تغییر کاربری به حالت قبل بازگردانده شده است.

این مسئول با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح اراضی زراعی و باغی مخل امنیت غذایی است، خاطرنشان کرد: ابتدا تغییرات کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز شناسایی و پس از تشکیل پرونده متخلفان به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 551 مورد در حوزه کاربری اراضی زراعی و باغی به ثبت رسیده که از این تعداد 227 مورد حذف شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: شهرستان کرمانشاه بیشترین آمار تغییر کاربری غیرمجاز را دارد که بیشترین آمار در جاده های غازانچی، سرارود و سراب نیلوفر گزارش شده است.

این مسئول افزود: برای جلوگیری و جلوگیری از تغییر کاربری اقدامات مختلفی از جمله آموزش، ترویج و فرهنگ سازی و همچنین بازدیدهای مختلف برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز انجام شده است.

وی گفت: مردم می توانند سیگنال های خود را برای تغییر کاربری اراضی کشاورزی تحت سامانه 131 اعلام کنند و پس از بررسی، متخلفان مورد رسیدگی قانون قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید