تصادفی که سرخ ها برای سرمربی استقلال رقم زدند

تصادفی که سرخ ها برای سرمربی استقلال رقم زدند

سه شنبه ساعت 2:10 بامداد سرمربی سابق نساجی وارد خط برنامه فوتبال برتر شد. منشی صحنه در حالی که نام مربی نساجی را روی بشقاب گفتگوی خود می انداخت، در کمتر از سی ثانیه از گفتگو با محمدحسین میثاقی، به سرعت شروع به گریه کرد و تا پایان برنامه با لحنی ناله به صحبت های خود پایان داد.

الهامی که امروز به پنج حکم انضباطی محکوم شده بود، در حالی که از عدم رسیدگی به خواسته هایش گلایه داشت، سعی کرد به عنوان یک چهره سرکوب شده از خود و عملکرد فنی خود در صنعت نساجی دفاع کند. وی مسئولان نساجی را پس از حذف این تیم در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی سال گذشته به بی اطلاعی متهم کرد و همچنین با اشاره به قهرمانی خود در تراکتورسازی در جام حذفی گفت: این از تراکتور است و این از نساجی است. من افسرده ترین مربی ایران هستم.

او که به سختی صحبت می کرد، گفت: «ببینید، روزی که به باشگاه گفتم بیانیه بدهد مربوط به آن روز بود. بعد از صحبت های آقای نوازی یا رحمتی. حکمی که دو ساعت پیش آمد حق من نبود. به یکی از بچه های باشگاه زنگ می زنم جواب نمی دهند. مالک، مدیر عامل، مدیر عامل یا مدیر رسانه. تقصیر من است که تیم 9 امتیازی را قهرمان کردم؟ آیا این ترسیم دانش است؟ فردی که با شما صحبت می کند افسرده ترین و تنهاترین فرد این فوتبال است. با همه دعوا کردم آیا این یک نقاشی است؟ آیا افراد دیگر در رختکن نمی میرند؟ تازه رفتم؟ کی گفته دفاع کنم که نرفتم؟ آیا این حق تیمی است که بعد از 64 سال قهرمان شد؟ آیا این سنت معرفت و مردانگی است؟ من نمیتوانم صحبت کنم! به چه کسی پناه ببرم؟ تراکتور را قهرمان کردم، این اتفاق افتاد. من تیم را با 9 امتیاز گرفتم، از روزی که آمدم بعد از سپاهان دوم جدول بودیم. آقای حدادیان این رسم نبود. موبایلت روشن نشد جواب ندادی. مربی ای که همه کارها را انجام داد. به او گفتم بیانیه بده و نود دقیقه به مربیت فحش دادند.

ساکت که صدایش به وضوح می لرزید و بی قرار صحبت می کرد، اینگونه صحبت هایش را ادامه داد: ترفند همسرم بین هواداران اراک پخش شد! این برای من و فرزندانم درست نبود. با 5 جلسه محرومیت کجا بریم، به کی شکایت کنیم؟ می گویند با محرومیت به رختکن رفتی. دو مامور امنیتی در اراک بودند و گفتند که رختکن ساعت 42 و 85 بسته است. بابت بازی در برنامه شما عذرخواهی می کنم. من که با محمد مشکلی نداشته ام، آقایی بهتر از او ندارم. خودشان به کمیته گفتند من دستیارم را لگد نزدم پس چرا در ده روزی که جو رفت چیزی نگفتند؟ مهدی رحمتی که مدعی مسلمانی است. و من قبولش میکنم! من با آنها صحبت نمی کنم. وقتی 5 جلسه حذف شدم کی گفته از خودم دفاع کنم؟ کدام تیم مرا زیر نظر دارد؟ مربی ای که در 3 سال گذشته 2 جام برد و تیمی را نجات داد. آیا این رسم است؟ سر سفره بچه هام نان حلال آوردم. من یک پیشنهاد دوگانه از جای دیگر داشتم، اما نپذیرفتم. آیا این حق مربی است؟ به همه بازیکنانم هدیه تولد دادم. من جایزه دادم آیا این حق من است؟ چون کسی را ندارم؟ به چه کسی بگویم به خاطر خدا من درگیری نداشتم. زنگ زدم به سیفاله پور تلفن همراهش زنگ خورد. آقای حدادیان من اشتباه کردم و در رختکن چیزی به شما گفتم، اما چرا 90 دقیقه درباره آنچه به من گفتند اظهار نظر نکردید؟ من واقعا خسته هستم. من مثل همه مربیان شبانه روز کار می کنم. من دیگر نمی توانم، ولش کن (گریه کن)…

میساگی در این لحظات کلمات الهام بخش را توضیح می دهد تا کمی بهتر شود. الهامی در ادامه صحبت هایش گفت: برگزاری نساجی سخت تر از دو قهرمانی حذفی بود. حتما به باشگاه نامه نوشتند چون با من تماس گرفتند اما جواب ندادند، همسرم با مدیرعامل باشگاه تماس گرفت و آنها به او گفتند روز بازی با اراک نامه دریافت کرده اند اما به من نگفتند. . به من بگویید چه کسی به سراغ مربی ای می رود که 5 هفته برکنار شده است؟ ایا این تقصیر من است؟ از کمیته انضباطی می خواهم یک بار از من دعوت کند. به خدا گله میکنم…فقط میتونم بگم از بینندگان عذرخواهی میکنم ولی دیگه طاقت نیاوردم. شاید شما کمی شبیه من باشید. ما شبیه هم هستیم خودت بهتر میدونی مبارزه با همه و در نهایت سقوط بسیار دشوار است. بیشتر از این نمی توانم انجام دهم.

دیدگاهتان را بنویسید