تصمیمات شورای اقتصادی سران قوا/ از اعطای تخفیف مالیاتی تا تسهیل ورود شرکت ها به بازار سرمایه


ساعت: 23:19
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823533

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، برای کمک به شرکت هایی که ساختار خود را بازسازی و اصلاح می کنند، معافیت های مالیاتی ویژه در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران سه قوه و سایر اعضا برگزار شد، پیشنهادات وزارت صنعت، معدن و تجارت برای رفع موانع به تصویب رسید. . و ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود تولید.

این احکام معافیت‌های مالیاتی ویژه‌ای را برای کمک به شرکت‌ها در نوسازی و اصلاح ساختار خود در نظر می‌گیرد.

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز تصمیم گرفتند شرکت های تولیدی را به تامین مالی ارزان ترغیب کنند.

ایجاد تسهیلات برای ورود شرکت ها به بازار سرمایه نیز از جمله مصوبات جلسه امروز بود.
پس از جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیروهای مسلح، موضوع ساماندهی صندوق های بیمه بازنشستگی مطرح و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از وضعیت موجود و پیش بینی اعتبارات و مصارف آتی این صندوق ها ارائه کرد.

در این جلسه پیشنهاداتی برای حفظ ثبات مالی و کاهش وابستگی صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی به منابع مالی کشور به منظور ادامه خدمت به مستمری بگیران ارائه شد.

در ابتدای این دیدار که به ریاست آیت الله سیدابراهیم رئیسی برگزار شد، رئیس جمهور در سخنانی کوتاه با اشاره به اهمیت و نقش لیالی قدر در تهذیب نفس و انسان سازی بر لزوم بهره مندی از فیوضات این شب ها و روزهای قدر تاکید کرد. شهادت امیر مومنان علی (ع) را به عموم مسلمانان بویژه شیعیان و ملت قدرشناس ایران تسلیت عرض می نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید