تصمیمی عجیب پس از شکست سنگین مقابل استقلال

تصمیمی عجیب پس از شکست سنگین مقابل استقلال

ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار پس از شکست 6 بر 1 تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران تصمیم گرفت با توجه به نیاز هواداران 6 بازیکن دیگر از تیم های اصلی را به جمع بزرگسالان اضافه کند. . در همین رابطه کانون هواداران متن زیر را منتشر کرد:

ارغوانی‌ها در این فصل با میانگین سنی 25.9 سال و با ثبت رکورد ارسال 8 بازیکن بدون سابقه لیگ برتر، جوانی را به معنای واقعی کلمه با سکوتی الهام‌بخش و برای اولین بار نشان دادند. آنها در لیگ برتر عمل کردند. هوادار در فصل جاری دو بازیکن 19 ساله به نام های سعید سحرکیزان و فرهاد زاوشی را به عنوان دو نماینده تاثیرگذار در تیم ملی 11 نفره جوانان و رقابت های آسیایی در اختیار داشت که در چند دیدار لیگ برتر با تیم ملی به میدان رفتند. نظر سرمربی هوادار .

محمدرضا خالدآبادی، سید محمد حسینی، محمد عباسی، رضا گردان، امیرحسین پورمحمد، عارف محمد علیپور، امیرحسین خدامرادی، امیرمحمد حرکش، علی پور اسماعیل، علی رضا خدابخشی، سعید توپا اسفندیاری، علی اسدی مقدمی مقدم سی، علی رضا کیانی، علی نصر اصفهانی و امیررضا جهاندیده دیگر بازیکنان جوان و سهمیه زیر 19 تا زیر 25 سال هوادار هستند اما ساکت الهامی علاوه بر 18 بازیکنی که دیروز به آنها اشاره شد، 6 بازیکن دیگر از رده های سنی جوانان، جوانان و امید را فراخواند. به آموزش هواداران بزرگسال به منظور استفاده از ظرفیت کامل رده های سنی

فرشاد عباسی مقدم، کسری رحمتی، امیرحسین مظلومی و آرین امینی 19 ساله، ارشیا کریمی 17 ساله و محمدحسین اکبری 16 ساله که به نظر می رسد جوان ترین بازیکن تاریخ باشگاه هواداران باشد. ، 6 بازیکن دیگر ارغوان تهران هستند که به گفته مدیر آکادمی مجموعه ای از جوانان هستند و امیدهای استقلال و بزرگسالان لیگ های اول و دوم کشور و با پیشنهاد وحید جذب شدند. رحیمی و هماهنگی مدیران باشگاه و تایید و نظر نهایی ساکت الهامی از روز سه شنبه به تمرین ارغوان پایتخت در مجموعه ورزشی خیریه عام تهران اضافه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید