تصمیم آلن دلون برای پایان دادن به زندگی اش

با این حال، به نقل از ایندیپندنت، آنتونی خود از انجام این کار خودداری کرد و خواهرش آنوشکا موافقت کرد که تصمیم دلون را اجرا کند. این بازیگر 86 ساله دلیل این تصمیم را در زندگینامه آینده خود یعنی بین سگ و گرگ توضیح داد.

آلن تنها عضو خانواده دلون نیست که این زمان را انتخاب کرده است. همسرش ناتالی نیز با اتانازی به زندگی خود پایان داد.

1174391_729

در سال 2018، آلن دلون گفت که آماده است “این دنیا را ترک کند” و گفت که از برخی افراد متنفر است و همه چیز “دروغ است و فقط پول مهم است”. او در آن زمان به پاریس مچ گفت: «من بدون پشیمانی از این دنیا خواهم رفت.

اوایل سال 2019، این بازیگر مشهور گفته بود که از پیری متنفر است، اما «هیچ کاری نمی توان برای او انجام داد. نام او رویش، سن است. چهره ها را از دست می دهید، بینایی را از دست می دهید. “تو بلند شو و لعنتی مچ پایم درد می کند.”

به گفته دلون، مرگ داوطلبانه «منطقی ترین و طبیعی ترین چیز» است و باید «حق داشت که این خرابه را با آرامش و بی سر و صدا، بدون نیاز به رفتن به بیمارستان، تزریق و امثال آن ترک کند».

این بازیگر فرانسوی گفت که برای جلوگیری از مشکلات و مشکلات مدت هاست که با وکلایش بر سر روند کار به توافق رسیده است.

اتانازی یا مرگ داوطلبانه ده ها سال است که در سوئیس قانونی شده است و به گفته بی بی سی، حدود 1300 نفر در این کشور با استفاده از این روش به زندگی خود پایان داده اند.

اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می کنید. با شماره اورژانس اجتماعی 123 در ایران و 911 در ایالات متحده و کانادا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید