تصمیم جنجالی و عجیب اسکوچیچ برای تیم ملی

تصمیم جنجالی و عجیب اسکوچیچ برای تیم ملی

در پی تصمیم کمیته فنی مبنی بر اخراج اسکوچیچ و واکنش بازیکنان و در پی رد تصمیم کمیته فنی توسط اعضای رئیس فدراسیون فوتبال، شایعه شد که اسکوچیچ در بازگشت به ملی پوشان اسکوچیچ نام دو بازیکن را با خط قرمز خواهد نوشت. تیم اردوی تیم علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی دو بازیکنی که به دیدار مدیران دولتی رفتند و خیلی ها می گویند بعد از این جلسه بود که کمیته فنی تصمیم به اخراج اسکوچیچ گرفت.

اما بر خلاف اخبار این روزها، اسکوچیچ برنامه ای برای جذب علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی ندارد و آنها را به اردوی شهریور دعوت می کند و پس از این اردو در مورد لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی تصمیم گیری خواهد کرد. اگر این دو بازیکن در اردوی پیش رو در خدمت تیم ملی و اسکوچیچ باشند، سرمربی کروات دیگر دلیلی برای صف آرایی آنها نخواهد یافت.

زمانی که کمیته فنی به اخراج اسکوچیچ رای داد و بازیکنان با انتشار یک استوری نسبت به این تصمیم واکنش مضاعف نشان دادند، اسکوچیچ پیامی با همان عذرخواهی ارسال کرد. وی نوشت: مهمترین مسئله بازیکنان باید تمرکز روی کارشان باشد و جانشان را برای کشورشان بدهند و درگیر مسائل خارج از تخصصشان نشوند. بازیکنان تیم ملی نباید در امور دیگری که خارج از حیطه مسئولیت آنها است دخالت کنند.

اسکوچیچ پس از رد تصمیم کمیته فنی اعضای هیئت مدیره، با تشکر از اعتماد مجدد فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که او و تیم ملی تمام تلاش خود را برای مسابقات جام جهانی به کار خواهند گرفت. حتی اسکوچیچ در جلسه ای با اعضای هیئت مدیره گفت که قصد دارد به دور دوم بازی ها صعود کند.

اسکوچیچ می خواهد با تصمیم جدید خود همه را شگفت زده کند. او بر خلاف فدراسیون فوتبال نمی خواهد یک مولد حاشیه ای برای تیم ملی باشد. البته اگر این دو بازیکن در اردوی شهریور برای تیم ملی حواشی ایجاد کنند، سرمربی کروات چاره ای جز تصمیم گیری خلاف روده نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید