تصمیم گیری در مورد رودخانه تیر در یزد بر عهده شورای فنی استان است


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842512

حجت الاسلام حیدری گفت: جلساتی در سطح مدیران ارشد استان برگزار و تصمیم گیری نهایی در مورد رودخانه مرکزی یزد به شورای فنی استان واگذار شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدمحمدناصر حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزدرسا در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص وضعیت چاه های درون شهری یزد گفت: هر منطقه چاه ها را در اولویت قرار داده و آب های سطحی را هدایت می کند.

وی افزود: اولویت های منطقه به عنوان مثال دو بلوار عالم جعفری و مریم آباد است و عملیات هدف گیری سطحی از اوایل تیرماه آغاز می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد درباره وضعیت رودخانه مرکزی یزد نیز گفت: به عنوان متولی اصلی رودخانه مرکزی یزد شرکت آب منطقه ای است و از سوی دیگر تصمیمات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شورای فنی استان

لازم به ذکر است یکی از پروژه های بزرگ شهری یزد که سال ها پیش وعده آن داده شده بود، بازسازی و احیای رودخانه مرکزی یزد است اما این پروژه هنوز کامل نشده است.

چندی پیش رئیس کمیسیون فعالیت های حقوقی و نظارتی شورای اسلامی شهر یزد در این خصوص اعلام کرد: مسیر رودخانه و مصونیت آن با مشکلات بسیار جدی مواجه است. در سال های اخیر شعارهای زیادی برای احیای رودخانه یزد داده ایم اما این رودخانه همچنان با مشکل بسیار جدی مواجه است.

ابوترابی در عین حال رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد چند روز پیش گفته بود: آزادانه استفاده کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید