تصویب افزایش 38 درصدی دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی

تصویب افزایش 38 درصدی دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی

علی اکبر عیوضی از اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران اعلام کرد که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به اتفاق اعضای هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با مدیرعامل این کانون دیدار و گفتگو داشتیم. سازمان تامین اجتماعی و سرپرست وزارت کار به همراه معاونین وزارتخانه و سازمان اظهار داشت: در جلسه مقرر شد افزایش حقوق بازنشستگان و چالش اخیر مستمری بگیران در سایر موارد مطرح شود. سطوح، طبق قانون و همه باید تابع قانون باشند.

وی در پاسخ به این سوال که “همان قانون در جلسات چه بود؟” وی پاسخ داد: منظور از قانون در زمینه افزایش حقوق بازنشستگان همان چیزی است که در مجلس تصویب و از طریق رئیس مجلس به دولت ابلاغ شد. آنچه در مجلس تصویب شد، مصوبه هیأت امنای تأمین اجتماعی در پی مصوبه شورای عالی کار است که ضامن افزایش 38 درصدی به اضافه 515 هزار تومان مستمری مستمری بگیران سایر رده ها یعنی. کسب کنندگان

ایوزی در پایان با بیان اینکه امروز زاهدی وفا سرپرست وزیر کار باید این خبر را به صورت رسمی تری از طریق رسانه ها اعلام می کرد، افزود: امیدواریم امروز خبر رسمی صحت مصوبه مجلس را اعلام کند. اجرای هر چه سریعتر از سوی دولت به ویژه در جلسه به ما قول داده شد که مفاد قانونی جدید بازنشستگان در مرداد ماه در پروفایل آنها قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید