تصویب نهایی 29 هزار نفر در طرح ملی مسکن استان اصفهان / 142 هزار نفر دارای شرایط اولیه هستند.


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1844527

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در حال حاضر بر اساس آخرین آمار بیش از 420 هزار نفر در نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 142 هزار نفر دارای شرایط اولیه و 29 هزار نفر نیز هستند. نهایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا کاری کوران در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در نهضت ملی مسکن در استان اظهار داشت: هم اکنون در دوره همکاری راهبردی برای اجرای بهینه و هدفمند نهضت ملی مسکن هستیم. بودجه ساخت بلوک های آپارتمانی تامین شد.

وی با بیان اینکه رونق بخش مسکن مستلزم همت همگانی است و یکی از اهداف، دسترسی اقشار مختلف جامعه به مسکن ارزان قیمت و با کیفیت است، اذعان داشت: از ابتدای ثبت نام نهضت ملی مسکن این طرح تاکنون آغاز شده است. ثبت شده در استان اصفهان.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در حال حاضر بر اساس آخرین آمار بیش از 420 هزار نفر در نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کرده اند که تاکنون بیش از 142 هزار نفر در شرایط اولیه و ابتدایی هستند. بیش از 29000 در نهایت تایید شدند.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: بیشترین ثبت نام نهضت ملی مسکن استان اصفهان در سه شهرستان بهارستان، شاهین شهر و فولادشهر و 250 نفر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید