ثبت نام حدود 190 هزار نفر از ساکنان استان اصفهان در طرح ملی مسکن

ساعت: 19:29
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795537

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون حدود 190 هزار متقاضی از استان اصفهان در نهضت ملی مسکن آن استان ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا کاری کوران در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز گفت: از 28 مهرماه 1393 که ثبت نام طرح جهش مسکن آغاز شد، حدود 190 هزار نفر در اصفهان برای بهره مندی از این طرح اقدام کرده و ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین استقبال از شهر جدید بهارست با بیش از 71 هزار ثبت نام بوده است، گفت: تاکنون در شهر جدید فولادشهر بیش از 21 هزار نفر و در شهر جدید مجلسی بیش از 3600 نفر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه طرح این استان در طرح نهضت ملی مسکن معادل 5.7 درصد کل کشور است، اذعان داشت: بر این اساس در استان اصفهان باید 57 هزار و 468 بلوک در یک سال ساخته شود که بیش از چهار سال “229 هزار واحد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: بر اساس این طرح، زمین مورد نیاز برای اجرای این پروژه در استان اصفهان سالانه 1348 هکتار است.

این قاری قرآن افزود: در حال حاضر متقاضیان می توانند تا 15 آذرماه با مراجعه به سامانه سامان سایت saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام در نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

وی گفت: پس از اتمام مهلت ثبت نام در این مرحله وارد مراحل بهبود و مراحل بعدی خواهیم شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: متقاضیان مسکن واقعی می توانند چهار شرط ازدواج، حداقل یک سال حضور در شهر مورد تقاضا، عدم ملک خصوصی در پنج سال گذشته و در نهایت عدم استفاده از تسهیلات عمومی از ابتدا داشته باشند. انقلاب (فرم C سبز) برای ثبت نام اقدام کنید.

وی خاطرنشان کرد: زنان خوداشتغال به شرط داشتن حداقل 35 سال سن، مردان مجرد بالای 45 سال و بیماران خاص با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می توانند در قانون پرش مسکن (مسکن ملی) شرکت کنند. جنبش). همچنین با معرفی بنیاد ملی نخبگان کشور، افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی، تردد حداقل بیست (20) سال و با معرفی سازمان اجتماعی کشور بدون شرط ازدواج و بدون شرط سرپرستی خانوار. جزو نامزدهای واجد شرایط هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید