تعامل شهرداری و مخابرات روند توسعه شهری را تسریع می کند


ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913090

وحیدیان گفت: تعامل شهرداری و مخابرات به ویژه در امور سخت افزاری و فنی می تواند روند توسعه شهری را تسریع بخشد و خدمات بهینه را به شهروندان ارائه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدحسین واحدیان صبح امروز در دیدار با مدیرعامل مخابرات استان به دخالت این دو نهاد اشاره و اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان اعم از مخابرات و شهرداری ها می توانند در ارائه خدمات الکترونیکی به مردم مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده توسط مجموعه مدیریت شهری برای مردم قابل لمس نیست افزود: با توجه به پیشرفت روزافزون الکترونیک و دیجیتال در کشور و گذار به شهر هوشمند، تعامل شهرداری و مخابرات به ویژه در حوزه سخت افزاری و … مسائل فنی می تواند منجر به تسریع در روند توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب و همچنین اطلاع رسانی به شهروندان شود.

شهردار شهرکرد گفت: مخابرات در راستای برقراری ارتباط دو سویه با مدیریت شهری و شهروندان می تواند نقش موثری داشته باشد.

وحیدیان با اعلام آمادگی شهرداری برای همکاری با مخابرات در خصوص توسعه زیرساخت های الکترونیکی خاطرنشان کرد: در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اتفاقات خوبی در راستای توسعه زیرساخت ها و نرم افزارها رخ داده است که می تواند خدمات خوبی را به مردم ارائه دهد. مردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید