تعامل نیروها فرصتی برای حل مشکلات است

ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1783036

روایت ابازاده مشکینی از جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

رئیس مجلس تاکید کرد: انسجام، وحدت و هماهنگی بین قوای سه گانه که در شرایط کنونی وجود دارد، فرصتی استثنایی برای حل مشکلات اصلی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با محمد باکر کلیباف رئیس مجلس دیدار کرد.

وی گفت: در این جلسه اعضای کمیته به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و سخنران نیز تحلیل خود را از وضعیت کشور و منطقه ارائه و به سوالات اعضا پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر در ساختار مجلس و نهادهای تابعه، برنامه ریزی های مهم و نظارت بر اولویت های کشور و نیازهای مردم و راهکارهای تحقق سریع این برنامه ها از جمله مواردی بود که موضوعات مورد بحث

عباس زاده مشکینی گفت: کلیباف در این جلسه تاکید کرد انسجام و وحدت و هماهنگی بین سه قوه که در شرایط کنونی وجود دارد فرصتی استثنایی برای حل مشکلات اصلی کشور است که قطعا باید از این فرصت استفاده کنیم. وی فرصت ها را به دو بخش فرصت های پرخطر و فرصت های کم خطر تقسیم کرد و افزود: عقلانیت مدیریتی ایجاب می کند که این فرصت ها را به موقع بشناسیم و با توجه به نوع فرصت از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور با انتقاد از برخی نادرستی‌ها در اجرای برخی از مصوبات مجلس از جمله تبصره‌های لایحه بودجه 1400، از کمیسیون‌های تخصصی خواست تا از جایگاه نظارتی مجلس برای این گونه رفتارها به درستی استفاده کنند و از مجریان توضیح بموقع بخواهند. شیوه. کلیباف همچنین پیشنهاد برگزاری جلسات جداگانه دیگری در خصوص اولویت ها و دستور کارهای مهم کمیته از جمله موضوع اصلی را مطرح کرد.

ابازاده مشکینی تاکید کرد: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان جلسه با جمع بندی موضوعات و مصوبات جلسه بر پیگیری مصوبات کمیسیون قانون گذاری و نظارت و ابلاغ مستمر مجلس تاکید کرد. کمیته امنیت سیاست خارجی با رئیس جمهور و رئیس جمهور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید