همه باید برای برون رفت از مشکلات لبنان تعامل جدی داشته باشند


زمان: 03:20
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834215

جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حادثه طرابلس را ابراز تاسف کرد و بر همبستگی ملی و همبستگی برای عبور از بحران و مشکلات سخت در این کشور تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المنار، جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از حادثه فاجعه بار طرابلس عمیقا ابراز تاسف کرد.

حزب‌الله در بیانیه‌ای به خانواده‌ها و بازماندگان قربانیان و همچنین مردم طرابلس و شمال لبنان تسلیت گفت و برای آنها صبر و شکیبایی خواست.

در این بیانیه آمده است: آنچه رخ داده جلوه‌ای فاجعه‌بار از پیامدهای بحران ریشه‌دار اقتصادی و اجتماعی کشور پس از سیاست‌های نادرست و دهه‌ها بی‌توجهی و محرومیت‌سازی است که در نهایت به وضعیت سختی که مردم و کشور ما درگیر آن هستند، می‌رساند. ، منجر شد به.

این بیانیه می افزاید: آنچه در دریا رخ داد، فریاد هشداری است به همه مسئولان کشور و در همه سطوح و نیازمند یک فریاد محکم از وجدان دولت و جامعه است تا با همبستگی اجتماعی و همدلی گسترده ملی تعامل جدی داشته باشند. فرار از مشکلات سخت کشور «دارند مشکلاتی که باعث مهاجرت ده ها خانواده و به خطر افتادن زندگی آنها برای زندگی بهتر شده است.

حزب الله افزود: این فاجعه و فجایع گذشته باید به سرعت، شفاف، با ثبات و عادلانه بررسی شود تا حقیقت ماجرا آشکار شود و عاملان این فاجعه دردناک به سرکردگی قاچاقچیان و همه مسئولان ذیربط به دست عدالت سپرده شوند. “

حزب الله همچنین از نهادهای دولتی ذیربط خواست تا از بازماندگان قربانیان حمایت کنند و از همه خواست تا صبر و مسئولیت ملی خود را برای پرهیز از اعمال خشونت آمیز و تخریب و آسیب به امنیت و ثبات داخلی نشان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید