همبستگی همه جانبه ملی راه برون رفت از شرایط دشوار لبنان است


ساعت: 22:30
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834202

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت فاجعه طرابلس، آن را نتیجه سیاست‌های نادرست دولت‌های متوالی خواند و خواستار خروج این کشور از وضعیت سخت اقتصادی شد که نیازمند همبستگی گسترده ملی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ المنار لبنان اعلام کرد که حزب الله عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده قربانیان و همه ساکنان طرابلس و شمال لبنان ابراز کرده و تاسف عمیق خود را از تراژدی غم انگیزی که بر شهر عزیز طرابلس و مردم خوب آن وارد شده است، ابراز می کند. خداوند متعال برای درگذشتگان علو درجات و برای بازماندگان صبر و آرامش خواستار است.

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: این یک جلوه بسیار غم‌انگیز از تشدید بحران اقتصادی و اجتماعی در کشور در نتیجه سیاست‌های نادرست و دهه‌ها بی‌توجهی و محرومیت است که در نهایت منجر به شرایط سختی شد که کشور ما و مردم ما تجربه می کنند.

این جنبش افزود: آنچه در دریا رخ داد باید دغدغه همه مسئولان کشور و در همه سطوح باشد و نیاز به فریاد محکمی از وجدان دولت و جامعه برای مقابله جدی با پیامدهای این بحران با همبستگی اجتماعی و گسترده دارد. همبستگی ملی. برای جلوگیری از مشکلات. «بیرون رفتن در مقابل کشورمان و مجبور کردن ده ها خانواده به مهاجرت و به خطر انداختن جان خود برای زندگی بهتر.

حزب الله تاکید کرد: این فاجعه مانند همه فجایع گذشته نیازمند تحقیقات قضایی سریع، شفاف، بی طرفانه و عادلانه برای کشف حقیقت و محاکمه عاملان این فاجعه غم انگیز به سرکردگی قاچاقچیان انسان و تمامی مسئولان ذیربط است.

این جنبش از نهادهای دولتی مربوطه خواست تا در کنار خانواده قربانیان و قربانیان آنها بایستند، آنها را در آغوش بگیرند و به آنها کمک کنند و از همه می خواهند که روحیه صبر و مسئولیت ملی نشان دهند و از اعمال خشونت آمیز، خرابکاری و آسیب های داخلی خودداری کنند. امنیت و ثبات

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید