راهکار صرفه جویی برای برون رفت از شرایط اقتصادی امروز توجه به تولید است


ساعت: 18:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889640

سردار اسماعیل فرجی با اشاره به اینکه راه حل نجات برای برون رفت از شرایط اقتصادی کنونی تمرکز بر تولید است، گفت: برای رشد اقتصاد کشور، تولید باید مبتنی بر دانش باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر اترک از بجنورد، اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) روز شنبه در رویداد فناوری که در خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از مشکل معیشتی امروز ما به دلیل کم توجهی به دستورات است. مقام معظم رهبری.

وی با اشاره به اینکه چندین سال است مدیریت عالی بر موضوع تولید تاکید کرده است، گفت: اگر در گذشته به تولید اهمیت زیادی می دادند امروز اقتصاد جامعه بسیار بهتر می شد.

سردار فرجی با اشاره به اینکه راه نجات برون رفت از شرایط اقتصادی امروز، تمرکز بر تولید است، گفت: برای رشد اقتصاد یک کشور، تولید باید مبتنی بر دانش باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش حضرت جوادالائمه (ع) گفت: با کم شدن شکاف سرمایه گذاری و دانش بنیان، در جهت افزایش تولید گام برداشته ایم.

سردار فرجی با تاکید بر اینکه در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، دفاعی، علمی و فناوری پیشرفت خوبی داشته ایم افزود: دشمن تلاش می کند ما را در ضعیف ترین وضعیت نگه دارد.

وی ادامه داد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی را در همه عرصه ها می بینیم و از سوی دیگر یأس، رخوت و بی تفاوتی در مقابل استکبار جهانی را می بینیم.


رشد علمی و جهاد علمی یک محور بسیار مهم و اصلی در بیان گام دوم انقلاب است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) نیز در این همایش گفت: بحث علم و پژوهش، توسعه علمی و جهاد علمی محور بسیار مهم و اساسی در اعلام گام دوم انقلاب است. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: «هر کشوری که می خواهد عزت و اقتدار داشته باشد، باید برای رشد علمی تلاش کند.

وی علم را اساس تمدن برشمرد و خاطرنشان کرد: علم تقویت کننده، شالوده و سنگ بنای یک نظام است.

مهدی الهی راد گفت: تقریبا 2 دهه از استان شدن خراسان شمالی می گذرد اما در حوزه صنعت، علم و فناوری رشد قابل قبولی نداریم.

وی هدف ما از برگزاری رویداد فناورانه افگریا را گام برداشتن در راستای تحقق شعار سال و صنعتی شدن عنوان کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویدادها بسیج توان علمی و فناوری استان در قالب است. شرکت های دانش بنیان و ورود دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی به عرصه رقابت در عرصه تولید علمی، حمایت از صنعت و فناوران و جذب نخبگان.

رویداد فناوری در جوار ثریا برای اولین بار توسط سازمان علمی و تحقیقاتی حضرت جوادالائمه(ع) در خراسان شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید