تعجب دولت برای بازنشستگان چیست؟

تعجب دولت برای بازنشستگان چیست؟

سید صولت مرتضوی عصر امروز در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری از سالمندان ابراهیم آباد اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخیراً همکاران ما از صندوق بازنشستگی آینده طرح و ایده ای را اجرا کردند که بر اساس آن، کسورات بازنشستگی این قسمت انجام می شود. از شرکت های مبتنی بر دانش در حوزه نخبگانی فعالیت می کنند، برای توسعه سرمایه گذاری به همان شرکت ها برمی گردند و با کمک منابع صندوق آینده هم می توانند از حوزه دانش بنیان و هم از حوزه نخبگان حمایت کنند و انشاالله بیشتر داشته باشند. موفقیت در گام اول با منطقه اقتصادی پیام، تفاهم نامه ای را رد و بدل کرده اند که امیدوارم به تمامی مراکز دیتاش بانیانی که به نحوی کسور بازنشستگی خود را به صندوق بازنشستگی آینده واریز می کنند، تعمیم یابد.

وی افزود: سال گذشته سازمان بهزیستی برای کمک به مدیریت چنین اماکنی تقریباً در دو مرحله براساس قوانین مربوطه کمک‌های ویژه را اضافه و پرداخت کرد. وظیفه ما نگهداری از این مجموعه‌ها است که عمدتاً بار سنگین آن‌ها را بر دوش می‌کشند. خیرین و نیکوکاران و کمک های خیریه حداقل کمکی است که به این مراکز پرداخت می شود.

مرتضوی تصریح کرد: خوشبختانه در چنین مراکزی مدیران شایسته ای را دیده ام که علاوه بر برنامه ریزی ویژه برای اداره امور توان جویان عشق و علاقه وصف ناپذیری برای خدمت به توان طلبان دارند که کاهش شدید هزینه ها را در پی داشته است. .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: خیرین می آیند، مددکاران می آیند، هر چند تعدادی از همکاران ما به صورت دائمی اینجا کار می کنند، به صورت انفرادی درمان می شوند، کمک می کنند تا نیازهای افراد مختلف، پزشک، پرستار، روانشناس برطرف شود و مددکاران هم هستند. آنها می یابند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید