تعرفه برق رایگان برای 800000 خانوار مشترک اعمال شود

تعرفه برق رایگان برای 800000 خانوار مشترک اعمال شود

روز جدید : مدیرکل خدمات مشترکین و خدمات مشترکین شرکت توانیر از اجرای تعرفه برق رایگان برای 800 هزار مشترک تحت پوشش کمیته امداد و رفاه خبر داد.

عبدالامیر یاگوتی با اشاره به اینکه بیشتر اطلاعات دریافتی مربوط به مددجویان کمیته امداد بوده است، افزود: سازمان بهزیستی اطلاعات 450 هزار مشترک را در قالب سی دی به شرکت توانیر ارسال کرده است که 70 تا 80 هزار نفر ممکن است این اطلاعات را نداشته باشند. شناخته شده است.

وی با تاکید بر لزوم ارسال شناسه حساب کاربری برای شناسایی مشترکین شرکت کننده در طرح رایگان، گفت: اطلاعات ارسالی باید تایید و تلفن های مربوط به آن بازیابی شود تا پس از تایید شرایط عمومی مشخص شود.

مدیرکل اداره خدمات مشترکین و مشتریان شرکت توانیر با بیان اینکه بر اساس اطلاعات درج شده در رسانه ها تعداد مشترکان تحت پوشش این دو نهاد حمایتی بین 3.5 تا 4 میلیون خانوار است، ادامه داد: برای 800 هزار مشترک دریافت شد. .

یاگوتی افزود: مشترکان تحت پوشش این سازمان ها در صورت کاهش مصرف برق تا 50 درصد الگوی مصرف در استان محل سکونت مشمول تعرفه رایگان برق خواهند شد.

وی گفت: الگوی مصرف برای فصل گرم یا سرد و البته آب و هوای هر استان مناسب است.

مدیرکل مدیریت مصرف کنندگان و خدمات مشتریان شرکت توانیر ادامه داد: مدل مصرف در مناطق عادی در ماه های غیر گرم 200 کیلووات ساعت و در ماه های گرم 300 کیلووات ساعت و در استان های گرمسیر 3000 کیلووات ساعت در فصل گرم است. ماه، گرمسیری 2، 2000 کیلووات ساعت، گرمسیری سه، 500 کیلووات ساعت است.

دیدگاهتان را بنویسید