تعطیلی کلیه مراکز آموزشی در استان های کرمانشاه و اورامانات به دلیل گرد و غبار


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836496

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه اعلام کرد؛

گلمرضا شهبازی گفت: به دلیل گرد و غبار امروز تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزشی شهرستان های قصرشیرین، دالاهو، گیلانحرب، اسلام آباد گرب، سرپل ذهاب و اورامانات به صورت رسمی تعطیل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا شهبازی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: بر اساس گزارش های هواشناسی متاسفانه اخیرا سامانه ای استان کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داده است که بر این اساس اکثر شهرستان های مرزی غرب استان و همچنین اورامانت را تحت تاثیر قرار داده است. ایجاد گرد و غبار و کاهش دید افقی، هوا و افزایش خطر برای قلب، ریه ها، سالمندان و بیماران زمینه ای.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه افزود: بر این اساس تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزشی شهرستان های قصرشیرین، دالاهو، گیلانحرب، اسلام آباد گرب، سرپل ذهاب و اورامانات امروز به طور رسمی تعطیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کارکنان این شهرستان ها که سابقه یک بیماری مهم را دارند امروز نمی توانند در محل کار حاضر شوند.

وی همچنین توصیه کرد: بیماران ریوی و قلبی، سالمندان و کودکان حتی الامکان از منزل خارج نشوند و فعالیت در فضای باز را به حداقل برسانند و در صورت آلودگی و در صورت داشتن بیماری زمینه ای تنفسی، شیشه خودرو را بالا نگه دارند. علائم تنگی نفس و سرفه ناپدید نمی شوند با پزشک خود مشورت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید