تعلل دولت در اجرای قانون ارزشیابی معلمان!

تعلل دولت در اجرای قانون ارزشیابی معلمان!

حسین فلاحی، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با انتقاد از اجرای قانون ارزشیابی معلمان از سوی دولت، اظهار کرد: قانون ارزشیابی معلمان در سال جاری به دولت ابلاغ شده است. روزهای پایانی سال گذشته بود، اما متاسفانه دولت اجرای این قانون به تاخیر افتاد.

وی افزود: در جلسات مشترکی که با مسئولان دولتی و وزارتخانه های آموزش و پرورش داشته ایم، ایرادات و شکایات خود را به کمیسیون آموزش مجلس ارائه کرده ایم.

عضوکمیسیون آموزشی و علمی پژوهشی مجلس افزود: یکی از مشکلاتی که در حوزه اجرای قانون ارزشیابی معلمان وجود دارد این است که راه اندازی سامانه و بارگذاری مدارک و سوابق و سوابق زمان بی مورد نیاز است. اطلاعات مربیان و معلمان

حسین فلاحی با تاکید بر اینکه انتظار نداریم در اجرای قانون ارزشیابی معلمان اطلاعات بیشتری داده شود، گفت: مجلس در زمان تصویب قانون ارزشیابی معلمان، اعتبارات و منابع لازم برای اجرای این قانون را در نظر گرفت، بنابراین مانعی در قانون ارزشیابی معلمان وجود دارد. اجرای قانون ارزشیابی معلمان.

عضوکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به تعویق افتادن اجرای قانون رتبه بندی معلمان در طول زمان مصوبه قانونگذاری مجلس را بی اثر می کند و ذائقه معلمان را تلخ می کند، پس بهتر است قانون در اسرع وقت اجرا شود

وی تصریح کرد: وقتی مجلس در بودجه سنواتی برای اجرای این قانون اعتبار می دهد و با تصویب قانون جامع، دست دولت را برای اجرا هم باز می گذارد و این قانون شیرین برای معلمان تلخ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید