تعمیرات اساسی و ساخت 172 پروژه در تهران


ساعت: 21:05
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1807170

استاندار تهران گفت: در دهه فجر 172 پروژه در شهر تهران با وام 2 میلیارد و 215 میلیون تنی امسال تعمیر و ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، عیسی فرهادی امشب در حاشیه افتتاح پروژه های شهر آفتاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهه فجر امسال 172 پروژه با وام 2 میلیارد و 215 میلیون تومانی در تهران تعمیر و یا به بهره برداری رسید.

وی گفت: این پروژه ها در حوزه های بهداشتی، ورزشی، آموزشی، گازرسانی، برق، آبرسانی، فاضلاب و غیره است. از محل وام های تحصیلی املاک و مستغلات و ارزش افزوده تعمیر یا دریافت می شوند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: بخش آفتاب بیشترین پروژه ها را در بهشت ​​استان تهران دارد و از این حیث رتبه اول استان را در بین چهل بخش دارد، به عنوان مثال پروژه های این حوزه شامل کلینیک، آسفالت، تناسب اندام و … معرفی و کارکرد و کشف شده است.

فرهادی گفت: مرکز بهداشت روستای رسالت که از محل وام های با ارزش افزوده ساخته شده است، شاید در زمینه ارائه و اعطای وام از محل مذکور اولین در نوع خود در کشور باشد.

وی با اشاره به ساخت ایستگاه آتش نشانی با وام 8 میلیارد تنی و تجهیزاتی به ارزش 70 میلیارد ریال، تاکید کرد: علاوه بر این، یک ایستگاه پلیس در این بخش در حال ساخت است که امیدواریم با تکمیل و تجهیز آن در آینده نزدیک شود. ماه ها، نقش موثری در افزایش ضریب امنیتی در منطقه ایفا کند.

استاندار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تمرکز شورای شهر تهران بر واگذاری نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه شهر آفتاب، افزود: این مصوبات شورای شهر دارای ایرادات حقوقی بود که برای مدتی به شورا بازگردانده شد. حل آنها.”

فرهادی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی تهران در زمینی به مساحت 150 هکتار برپا شد و در فاز اول بیش از هزار میلیارد تن سرمایه گذاری، امکانات خوب و امکانات خوبی صرف شد اما هنوز تا نهایی شدن فاصله دارد.

وی تاکید کرد: بنابراین شهرداری تهران باید نسبت به ایجاد فضاهای گردشگری، هتل و امثال آن اقدام کند، بنابراین با توجه به مشکلات ترافیکی و امثال آن در مکان فعلی نمایشگاه، به مرور زمان شاهد انتقال آن به شهر خواهیم بود. آفتاب.”

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید