استفاده از توان متخصصان داخلی در تعمیرات اساسی ترانسفورماتور/الکترونیک و مکانیکی توسط شرکت های دانش بنیان انجام می شود.


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883484

معاون پشتیبانی فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تعمیرات اساسی دستگاه ترانس تینر با استفاده از توان متخصصان داخلی و افزودن آن به چرخه خدمات دریایی بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ محمدرضا پوررجبی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه نوسازی و آمادگی تجهیزات دریایی و بندری به منظور تسهیل در ارائه خدمات ضروری و ضروری است، اظهار داشت: شرایط متاثر از تحریم ها و مزیت های رقابتی شرکت های دانش بنیان. فعال در بخش تعمیرات و نگهداری تجهیزات خشک بندر شهید رجایی برای ترمیم تعمیرات اساسی ترانسفورماتورهای معیوب که به دلیل عدم تامین قطعات از سرویس خارج شده بودند.

وی ادامه داد: از این رو تعمیرات اساسی این تجهیزات توسط کارشناسان فنی داخلی آغاز شد و از ظرفیت و توان شرکت های دانش بنیان در تولید قطعات مکانیکی و الکترونیکی استفاده شد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تعمیرات اصلی این ترانسفورماتورها در قسمت های الکتریکی و الکترونیکی تعمیر و تعویض سنسورها، انکودرها، ET و ماژول های خروجی دیجیتال، جوی استیک و … است.

پوررجبی همچنین با اشاره به تعمیرات انجام شده در بخش مکانیک گفت: گیربکس بالابر، بلبرینگ الکتروموتور بالابر و سیم های بالابر تعمیر و یا تعویض شده و تمامی مراحل ساخت قطعات توسط کارشناسان و دانش فنی داخلی طراحی و تکمیل شده است. شرکت های مستقر

وی خاطرنشان کرد: تکیه بر توان داخلی علاوه بر ایجاد اشتغال مولد، کاهش هزینه ها، تسریع در فرآیند تعویض و تعمیرات و جلوگیری از خروج ارز، گام مهمی در راستای خودباوری و اقتدار است. ایران اسلامی در تولید و تامین قطعات تجهیزات دریایی و بندری.

هیچ هزینه ای ندارد. Transtainer، یک جرثقیل دروازه ای است که برای پشتیبانی از جرثقیل های دروازه ای و کانتینر در مناطق اپراتور بندر استفاده می شود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید