تعهد وزارت نفت برای رفع تنش آبی در خوزستان


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892742

پس از سفر رئیس جمهور، وزارت نفت 2.7 میلیارد تومان برای رفع تنش آبی استان اختصاص داد که موظف شد 7.1 میلیارد تومان به اقلام مختلف اختصاص دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، بابک دارابی مدیر نظارت بر پروژه های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه وزارت نفت در راستای مسئولیت اجتماعی در استان خوزستان و پس از سفر رئیس جمهور در راستای مسئولیت اجتماعی است. ، مکلف به اعطای 7 هزار و 100 میلیارد تومان عناوین ورزشی آموزش و پرورش، بهداشت، حمل و نقل، تنش آبی، دانشگاه های علوم پزشکی و … است، اظهار داشت: از این مبلغ 2 میلیارد و 724 میلیون تومان مربوط به حوزه آبرسانی و شبکه آبرسانی است.

وی میزان اعتبار آبفا و شبکه آبرسانی شهر اهواز را 2 میلیارد و 105 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: البته در دولت سیزدهم و قبل از تصویب سفر رئیس جمهور 60 میلیارد تومان اعتبار برای مناطق داریم. مانند پاستوریزه، فدک، پاسداران، عین 2، نگاهی به زرگان، کوی فرهنگیان و …

دارابی گفت: تمامی صورت وضعیت پروژه های مذکور تاکنون به مدیریت ما واریز شده و مبلغ باقی مانده بسیار ناچیز است و پس از دریافت صورت وضعیت نهایی این پروژه ها پرداخت را انجام خواهیم داد.

این مسئول با بیان اینکه بیشتر مصوبات مسئولیت اجتماعی رئیس جمهور مربوط به تنش آبی است، ادامه داد: امیدواریم با همکاری نهادهای ذیربط استان بتوانیم تاثیرات مثبتی به ویژه در اهواز داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید