تعهد پیمانکار؛ ابتدا پل مهر فولاد بازگشایی می شود


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893218

سید محسن موسوی گفت: پس از صدور مهلت یک ماهه پیمانکاران در حال حاضر مشغول به کار هستند و طبق برنامه ریزی های انجام شده پل فولادی از اول مهرماه بازگشایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محسن موسوی عضو شورای شهر اهواز در گفت و گو با خبرنگار رهیاب در خصوص تامین امنیت سازه های موجود در این شهر گفت: شهرداری اهواز دارای هزاران سازه از جمله پل عابر پیاده، نرده های حفاظتی رودخانه کارون است. ، وسایل بازی و نیمکت در پارک ها و … و قصد ندارد برای هر کدام نگهبان بگذارد و با این کار باید علاوه بر ده هزار نفر حاضر، چهار هزار نیروی دیگر را برای ایجاد نگهبان استخدام کند. .

وی افزود: تامین امنیت شهر بر عهده شهرداری نیست، سازمان های دیگر آن مسئولیت را دارند. من هم به عنوان یکی از اعضای شورای شهر این درخواست را دارم که چرا باید این مقدار آهن در شهر ضبط شود و در زمان سرقت به مسئول مربوطه اطلاع داده نشود.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: پل فولاد اهواز (پل ششم) به دلیل مشکلات فنی و سازه ای، برای جلوگیری از خسارات جانی و مالی احتمالی و افزایش خطرات ناشی از عبور خودروها از 16 آذرماه تا زمان تعمیر و مجدد -تجهیزات او مسدود شده و حرکت خودروها با مشکل مواجه شده است.

موسوی ادامه داد: علت اصلی ناامنی پل، سرقت 13 قطعه بادگیر در دو طرف پل به وزن 50 تن و به ارزش حدود 4 میلیارد تومان است که باعث فرونشست آسفالت شده است. در ارتفاع و ضعف بالشتک های زیر عرشه.

وی گفت: پل فولادی در ضلع جنوبی شهر اهواز بین دو شهر اهواز و قارون قرار دارد و هزینه تعمیر و نوسازی این پل باید توسط دو شهرداری پرداخت شود اما در حال حاضر اعتبار این پروژه تامین شده است. توسط شرکت فولاد و شهرداری اهواز پس از اتمام کار شهرداری کوت عبدالله نیز باید 50 درصد از بودجه هزینه شده را پرداخت کند.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: قطعات مسروقه این پل توسط دو کارخانه در تبریز و اراک ساخته شده است و با صدور مهلت یک ماهه پیمانکاران در حال حاضر مشغول به کار هستند و طبق برنامه ریزی ها قرار است پل فولادی در تاریخ 1396/06/13 بازگشایی شود. 1 اکتبر.

موسوی ادامه داد: ترافیک روزانه در غرب اهواز به دلیل مسدود شدن این پل است و اگر این پل تا باز شدن مدارس باز نشود شاهد تصادف جاده ای خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید